Červenec 2015

o2 na 125,95 kc

17. července 2015 v 18:53
Pred mesicem jsem tady daval tip na akcie o2 kdyz byly na 91 kc, viz tento post. Dneska zavrely na 125,95 kc, tzn hezkych skoro 40% doma za mesic, kdo jste nakoupil.

Crazy Tomato oslavilo 10 let!

12. července 2015 v 11:53
CT jsem spoluzakladal pred 10 lety kdyz jsem byl jeste na univerzite v Londyne. Prapuvodnimi spolecniky jsem byl ja, Michal Illich, Marian Nic, Pavel Stovicek a Credo Int (zarodek dnesnich Credo Ventures). Ja jsem sice exekutivni roli opustil cca po dvou letech, nicmene firma existuje dodnes. Uprimne poslednich par let to bylo trosku placani, firma nevedela co vsechno ma delat, vrhala se do sveta appek, marketingovych kampani apod. Skutecnost byla takova, ze core sms business vydelaval penize a vsechny tyhle experimenty je zase poziraly. No a cca pred rokem se udelal radikalni rez, vsechno se orizlo a ponechal se pouze sms business. No a vysledkem je, ze dneska je ten business v nejlepsi kondici, co kdy byl.

Crazy Tomato slaví! 10. narozeniny, překonané rekordy i úspěch značky ProfiSMS
(Praha, 8. 7. 2015) - Právě dnes slaví firma Crazy Tomato deset let fungování na českém trhu. V posledních měsících navíc stabilizovala měsíční objem odeslaných SMS nad sedm milionů SMS za měsíc.
Nejzkušenější specialisté na mobilní marketing
Crazy Tomato je dnes pravděpodobně nejstarší firmou věnující se mobilnímu marketingu v Česku. "Směle můžeme říct, že máme s mobilním marketingem i nejvíce zkušeností," říká Pavel Mikulka, šéf firmy.
Crazy Tomato pravidelně realizuje SMS marketingové kampaně pro významné značky. Stále více se také zaměřuje na profesionální transakční služby pro klienty z oblasti bankovnictví, pojišťoven a e-commerce.
Návrat k SMS se vyplatil
V březnu firma prolomila hranici sedmi milionů odeslaných SMS za měsíc, za celé pololetí už odeslala přes 35 milionů krátkých textových zpráv. "Zvýšili jsme také denní rekord na 1,1 milionů SMS odeslaných za jediný den," dodává Pavel Mikulka.
Firma loni v dubnu změnila svoje zaměření: agentura zabývající se všemi nástroji mobilního marketingu se specializovala na poskytování profesionálního servisu firmám v oblasti SMS komunikace. Poslední rok také nově komunikuje své služby pod značkou ProfiSMS.
Změna slaví úspěchy: díky obnovenému zaměření na SMS služby zaznamenává Crazy Tomato meziroční růst více než 40 %.