Amazon chysta vlastni PPC system

24. srpna 2014 v 21:01
Kazda konkurence Googlu dobra. Vice zde. Jsem zvedav, kdy vlastni "adsense" udela Facebook, uz to tipuju roky, s datama, co FB ma by to mohla byt docela rozumna konkurence.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 jd jd | 24. srpna 2014 v 22:41 | Reagovat

FB by mohl delat spoustu veci, treba takovou analytiku co dela ted socialbakers, asi se jim nechce.

Jakakoliv dalsi konkurence adsense je samozrejme super.

2 Friendly Fire Friendly Fire | 24. srpna 2014 v 22:57 | Reagovat

Zuckerjude vi moc dobre, ze se mu PPC kurevsky nevyplati, takze to ani realizovat nebude :-)

3 rest rest | Web | 24. srpna 2014 v 23:20 | Reagovat

Tak to jsem hodně zvědavej. FB imho adsense chystá.

4 Friendly Fire Friendly Fire | 25. srpna 2014 v 9:32 | Reagovat

[3]: Nechysta :-) Raketove by to vystrelilo jejich akcie, bla bla bla, ale v konecnem meritku se jim to nevyplati a neni to jejich business.

5 VB VB | E-mail | 25. srpna 2014 v 11:49 | Reagovat

[4]: Chystá, mluvil o tom Zuckerberg na konferenci v červnu ;) jen v trochu jiným pojetí, než jsou lidi zvyklý...

6 Cevojaks Cevojaks | 25. srpna 2014 v 12:50 | Reagovat

Amazonu chybi data co ma google z Google Analytics čidel (vetsina stranek na svete) + info z Android telefonu. FCB ma zase info o chovani jen na svych projektech.

7 Ertl Ertl | 25. srpna 2014 v 14:35 | Reagovat

[4]:
Hele ty budes asi odbornik na vsechno jak tady ctu tvoje nazory.
FB to samozrejme chysta, je treba vydelavat penize a tohle je super cesta, kdyz maji data o lidech vcetne zajmu, cestovani, vazeb, lajku a muzou smirovat (propojovat data) pomoci like buttonu po vetsine stranek atd.

8 VB VB | E-mail | 25. srpna 2014 v 16:47 | Reagovat

[7]: To ani ne, jen o úzce souvisí s tím co dělám, takže se o to možná zajímám trochu víc ... Ono je to úplně jedno, jaký data FB má, protože stejný data za poplatek předává dalším službám, co je pro tento účel využívají. Proto, pokud si všímáš, tak se úzce propojujou tvoje zájmy na FB s reklamou všude na webu, bez toho, aby ses o něco z toho mimo Facebook zajímal. Což je geniální způsob, jak data využít.

9 Ertl Ertl | 25. srpna 2014 v 19:31 | Reagovat

[8]:

Omlouvam se VB za nedorozumeni,ja jsem odkazoval na Friendly Fire. Ale vim, ze sem lezou ruzna drza individua a urazi te, tak te to asi neprekvapilo a vzal jsi to na sebe. :-)

10 Je ta reklama efektivní? Je ta reklama efektivní? | Web | 25. srpna 2014 v 23:30 | Reagovat

Priklad, hledal jsem dovolenou. Klasika najedu na google a zacnu hledat, po tydnu ctení, projizdení hotelu mi cpe jak facebook tak adsense reklamu na invia.cz, na jednotlivé hotely atd. Automaticky uz jsem vubec nechodil checkovat ceny na invia.cz ale stacilo se prihlasit na facebook a primo na zdi na me vyskocily nejlevnejsi nabídky na hotely které jsem hledal. Po 3 tydnech jsem koupil zajezd primo u cestovky, s tím ze jsem snad i 50x proklikaval na web invia pres reklamu facebook nebo adsense, postupne jsem proklikaval i na dovolena.idnes.cz atd. Je tohle efektivní??? Proc kdyz napriklad hledam parfem pres google, proc tam treba neni nabidka na ted placnu treba ipad? Neni reklama od toho, aby oslovila a ja nakoupil? Tohle priprcane cilení vede jen k tomu, co jsem popsal na zacatku, proklikavani reklam bez efektu.

11 schickelgruber schickelgruber | 26. srpna 2014 v 16:08 | Reagovat

[10]: kdyby to nebylo efektivni, tak ty firmy logicky neretargetujou...delaji retargeting, protoze to funguje.

12 Silver.Ag Silver.Ag | Web | 26. srpna 2014 v 18:16 | Reagovat

11: Nie je to celkom pravda. Vzdy ked som sa pytal, tak "delaji retargeting protoze to delaj vsichni" a/alebo "ocekavame ze se to v budoucnu vyplati" a podobne bludy.

Osobne sa mi to javi podobne ako "budovanie brandingu" v klasickej reklame (=bulshitting)

13 AtvCid AtvCid | 27. srpna 2014 v 10:45 | Reagovat

[10]: Jedna vec, CTR u reklamy ktera je cilena pres klicove slovo je vetsinou tak 20-30% pokud je link na prvni pozici. U necilene reklamy ala banner je uspech pokud je CTR kolem 0.5% takze cileni pres klicove clovo je 40x efektivnejsi. Samozrejmne inzerent v tvem pripade zaplati zbytecne hodne, protoze cena jednoho kliku bude urcite 10Kc a vic. Ale i tak se mu to vyplati jinak by to nedelal. Na druhou stranu nechapu moc aktivity velkych brandovych firem, ktere na svuj brand vali AdWords reklamu (ktery je navic chraneny trademarkem) tudiz je situace kdy na SERP je pouze 1 placeny odkaz samotneho brandu a pak pod nim na prvni pozici organic link (zdarma) na to same. V tomto pripade plati ta firma uplne zbytecne Google penize, protoze kvuli TM policy by stejne nikdo placenou reklamu nemohl provozovat a kvuli PR jejich webu maji stejne jistotu prvniho organic linku. Toto mi hlava nebere, ale pokud nekdo ty penize chce vyhodit z okna, tak Google je rad vezme.

14 Kralovec Kralovec | 28. srpna 2014 v 7:52 | Reagovat

Budovani brandu je NEKDY efektivni, stejne jako retargeting je NEKDY efektivni.

Samozrejme do oci bijou pripady - a je jich nemalo - kdy jsou oba pripady kravina. Zacni na to sazet, bud efektivni v tom rozliseni a vybuduj si brand ;) Pak to trefis, ceka to jen na tebe.

[13]: Od Googlu je to chytra vec. Proste stahuje cim dal vic. Ono je to imo takovej priklad sebedestruktivni konkurence. Protoze i kdyz ten retargeting neni efektivni (nebo neni az takova hitparada), tak konkurence, ktera ho pouziva ho donuti pouizvat vsechny.

15 gnk gnk | 31. srpna 2014 v 1:13 | Reagovat

[13]: nieje to uplne tak. zbytocne tu rozpisovat dovody, precitaj si napr tu http://vetrovka.cz/inzerce-brandu-ve-vyhledavani-ano-ci-ne

16 Took F lkeefe Took F lkeefe | E-mail | Web | 16. července 2017 v 7:38 | Reagovat

He chose those places at random.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama