Komentáře

1 yo yo | 26. května 2014 v 17:08 | Reagovat

T.S. Bohemia (pres 2 mld obrat)

2 schickelgruber schickelgruber | 26. května 2014 v 17:16 | Reagovat

[1]: dobrej tip

3 Pan Pan | 26. května 2014 v 17:34 | Reagovat

ermail

4 dejv dejv | 26. května 2014 v 18:45 | Reagovat

YSoft

5 dejv dejv | 26. května 2014 v 18:48 | Reagovat

[4]: 22 mio USD obrat

6 shroomed shroomed | 26. května 2014 v 18:53 | Reagovat

na cem vydelava livesport.cz?jenom na tech bannerech diky velky navstevnosti?

7 Kralovec Kralovec | 26. května 2014 v 20:11 | Reagovat

Vydelavaji na affilu. Jiste vic z direct linku nez banneru a neco prodavaji naprimo (podstatne mensi cast).

Myslim, ze vydelecnych podniku bude dost. Nechapu obsesi jak se stale omila dokola totez. Vydelavam ted X M USD a hrozne si preju nekde skoncit s podrezanym krkem kvuli ucasti v zebricku.

Hezky den.

8 Michala Michala | 26. května 2014 v 20:50 | Reagovat

Fler.cz

9 HonyZahy HonyZahy | E-mail | Web | 26. května 2014 v 21:57 | Reagovat

Mall
eD` system

10 schickelgruber schickelgruber | 26. května 2014 v 22:08 | Reagovat

[4]: drzme se netu, i proto jsem tam nedaval firmy ala Avast, IceWarp, Zoom Int apod

[8]: gut

[9]: mall imho uz neni v ceskejch rukou, eD system je spis velkoobchodni hardware distributor ne?

11 ogi ogi | 26. května 2014 v 22:15 | Reagovat

ulozto, motejlek

12 schickelgruber schickelgruber | 26. května 2014 v 22:19 | Reagovat

[11]: ulozto gut, motejlek.com tam jeste neni...

13 ogi ogi | 26. května 2014 v 22:20 | Reagovat

[12]: ale letos uz by mel byt

14 Honza Honza | 26. května 2014 v 23:09 | Reagovat

SuperHosting.cz

15 Olgoj Chorchoj Olgoj Chorchoj | 26. května 2014 v 23:35 | Reagovat

Mirek Motejlek odhadoval hodnotu projektu jeste pred lawyersmotejlek na cca 200mio. Ted to bude jeste vic.

16 coke coke | 26. května 2014 v 23:50 | Reagovat

[15]: Nevim jak nekdo muze tuhle one-man show koupit za 200M, kdyz rocne vydela 6M na jednej jedinej niche skupine, ktera je limitovana..

17 Kralovec Kralovec | Web | 26. května 2014 v 23:57 | Reagovat

Motejlek odhaduje ruzny veci a ma velky oci. Viz link na to co pretisknul. Takovy blaboly a ujety cisla - k tomu snadno verifikovatelny - se jen tak nevidi. Treba ta stredni trida + pocty. Neni mozny ho brat seriozne.

18 Test Test | 27. května 2014 v 0:23 | Reagovat

Invia

19 Pedro Pedro | 27. května 2014 v 0:54 | Reagovat

CSFD ani nahodou, neblazni! Neumi vubec tu reklamu prodavat.

20 Pedro Pedro | 27. května 2014 v 1:01 | Reagovat

Mimibazar, Internet Info (?), BigBrands, ZOOT

21 s* s* | 27. května 2014 v 1:18 | Reagovat

esports.cz - kluci rostou stabilně, dlouhodobě. jestli jsou už ale na +10/r, to nevím.

22 Festival Festival | Web | 27. května 2014 v 7:34 | Reagovat

A k čemu jsou takové žebříčky dobré? Pro účastníky i pro čtenáře? Radši se běžte zabavit někam na festival.

23 David David | 27. května 2014 v 7:58 | Reagovat

Motejlek má hodnotu ve své osobě, samotný projekt je bezcenný. V podstatě by mu stačilo psát na Facebook, kdyby tam mohl mít svou platební bránu

24 Kamil Kamil | E-mail | Web | 27. května 2014 v 8:51 | Reagovat

Tito by mohli mít taky solidní velikost
http://www.nejlevnejsinabytek.cz

25 drždržka drždržka | 27. května 2014 v 9:38 | Reagovat

Net Income aka Aleš Kříž

26 Jose Jose | 27. května 2014 v 11:09 | Reagovat

Hellspy SE, I&Q group s.r.o.

27 JKL JKL | 27. května 2014 v 12:01 | Reagovat

[20]:
Bigbrands a Zoot? Oboje v desítkách mio mínus, takže uplný opak, než na co je tázáno :-)

28 JKL JKL | 27. května 2014 v 12:09 | Reagovat

[15]:
To určitě :-D
Ne že by to na "blog" o jednom člověku nebylo parádně ziskové, to je, ale Motejlkovi se jako bývalému zaměstnanci z těch nynějších pár míčů pořádně zatočila hlava a dle stylu jeho vyjadřování na svém facebooku (arogance, snobismus) se vidí v té sortě, o které píše. A to není realita.
Jinak si myslím, že tento projekt už nemá moc kam dál, co se ekonomiky týče. Ale nic proti tomu, na takovýhle večerní psaníčko je to co vydělá obrovský úspěch.

29 schickelgruber schickelgruber | 27. května 2014 v 12:26 | Reagovat

[13]: tak budiz, dejme ho tam kdyz teda uz letos

[14]: asi se bude blizit, pridame

[19]: maji solidni guarantee od ipression media na tenhle rok, vim to

[20]: gut, ale zoot asi nebude

[21]: myslim, ze tak ziskovy nejsou

[25]: taky si nemyslim, ze ma tolik zisku, nebo se tak rozjely ty hry na ipohone?

[26]: gut

30 schickelgruber schickelgruber | 27. května 2014 v 12:35 | Reagovat

[18]: Invia neni v ceskych rukou... patri polskymu MCI

31 Pepe Pepe | 27. května 2014 v 13:23 | Reagovat

Kasa cz
Ringier (blesk, aha)

32 ironman ironman | 27. května 2014 v 13:30 | Reagovat

Motejlek.com v ziadnom pripade. Sam v rozhovore pred nejakym casom hovoril o +- 3 mil. Kc.

33 AtvCid AtvCid | 27. května 2014 v 13:42 | Reagovat

A co treba SWS a.s. obrat 6 miliard, pripadne Avast, kde Kucera s Baudisem pravdepodobne stale drzi majoritu ?

34 TomasSeveryn TomasSeveryn | 27. května 2014 v 13:48 | Reagovat

je mironet ještě v českých rukou? myslím že těch 10 mio dají...
Ticketstream a ticketportal jsou asi mimo čr, že?

pokud by se gooddata daly považovat za "v českých rukou" tak mi taky přijdou vložitelný
Honza Řežáb boys už asi taky patří "out of czech" :-)

35 Rony Rony | 27. května 2014 v 13:55 | Reagovat

A co třeba takový lidi, kteří dělají lepší on-man show než Mojetlek. Např. David Kirš, Ivo Toman a další tzv. info podnikatelé. Ten zisk je tam mnohem vyšší, než by kdo čekal.

Teď vůbec nehodnotím jestli poskytují lepší info, než Motejlek. Ten více méně jen komentuje dění okolo sebe, ale nějakou hodnotu tam nevidím.

36 AtvCid AtvCid | 27. května 2014 v 14:18 | Reagovat

Neznam presne EBITDA (rekl bych ze uz ho ma), ale rozhodne velkou perpektivu ma startup Petra Ulricha - CanceledWeddings.com

37 Kralovec Kralovec | 27. května 2014 v 14:39 | Reagovat

[35]: Souhlasim se zahrnutim infopodnikatelu. Spammeri, prodejci drog na Silkroad a luxusni devky s online profily by se meli vsichni pocitat hned vedle pneumatik prodavanych po netu s 5% marzi.

38 AtvCid AtvCid | 27. května 2014 v 14:44 | Reagovat

Kerio

39 Tomas Tomas | 27. května 2014 v 17:59 | Reagovat

A co iLikeq Oldy Neub. ?

40 mirek mirek | 27. května 2014 v 18:34 | Reagovat

Escort Online / Sex.cz

41 pitomec pitomec | 27. května 2014 v 18:47 | Reagovat

[40]:
Souhlas, vydelavaji ranec....akorat se tezko stanovuje ofiko hospodarsky vysledek, velka cast inzerce kurev je pry cash a nacerno.

42 zuiop zuiop | 27. května 2014 v 19:58 | Reagovat

[41]: ale to uz je seda ekonomika. Muze se resit kdo pro nejvíc koksu

43 Marec Marec | 27. května 2014 v 20:00 | Reagovat

zkouším dát komentář se svojí hezkou novou .guru doménou, ale píše mi to jen : Položka "Web" neobsahuje platné url - a nyc - komentář to nebere :-)
ale .guru je přece platná url nebo ne ?

44 Marek Marek | 27. května 2014 v 21:34 | Reagovat

Kralovec: ale vzdyt ten zebřiček prijmu sedi. Jak jinak by jsi si predstavoval stredni tridu v dnesni době? Manzel vydela 100k+ mesicne, manželka je doma nebo vydela 20k, dve deti. Zivi dve auta, barak, chatu, rocne tri dovolene, několik bytu pronajimaji. A z tech prijmu to není na zadne vyskakovani, ale prumernej život.

45 ohjo ohjo | 28. května 2014 v 8:46 | Reagovat

[44]:
Střední třída je opravdu manžel 100k+ s několika nemovitostmi k pronájmu ... když 80% lidí v této zemi nemá ani 20 tisíc hrubého a jediné jejich životní vzrušení od cesty do práce a z práce je exekuce od home creditu. Míň koukej do počítače a jdi se někdy projít ven.

46 Karel2 Karel2 | 28. května 2014 v 9:16 | Reagovat

Kde jsi přišel do toho žebříčku mezi seznam a alzu například na rajpradla.cz? :-D  Eshop menší až střední velikosti, jakých je stovky, s obratem cca 15mio a ztrátou cca 1mio.

47 Kralovec Kralovec | Web | 28. května 2014 v 10:11 | Reagovat

[44]: Stredni trida je definovana sociologicky, rekneme v Cesku jako siroka skupina kolem medianu [od oka -10%..+100%, mozna i vice pod].

Stredni trida skutecne nema pouze 7% populace snad ani v nejbrutalnejsi Africky zemi s extremnim Gini koeficientem (koeficient nerovnosti. Naopak Cesko je jedna z nejvic rovnostarskych zemi na svete a do stredni tridy spada mnohem vic profesi nez treba na zapade (velka vetsina jak blue tak white collars). Prijmove pasmo stredni tridy ale je nekde 17-40K, ne 100K+.

Druhy naprosty nesmysl je plat nad 100K, ktery skutecne nema 7% populace. Viz. link. 100K ma top manazer prazdroje.

Obdobne zcela nesedi rozpoctove pasmo nizsi stredni tridy atd.

Asi jak pise [45]: o prochazkach. To, ze plat 100K s rodinou staci tak na ten prumernej zivot US stredni tridy do 90. let nema nic spolecnyho s tim, co ja si predstavuju nebo nepredstavuju. Jednak takovych lidi zde neni 7%, jednak v Motejlove clanku je to definovano jako prijem jedincu a ne domacnosti a jednak nelze lifestyle burzoustu zamenovat se statistickou zalezitosti. Ceska stredni trida proste nema zpravidla nemovitosti k pronajmu a casto je rada, ze dosahne na hypo, atd.

Pokud nekdo v pomalu nejrovnostarstejsi zemi na svete oznaci za stredni tridu skupinu, co podle nej cita 7%, coz pro dany pasmo 100K+ taky o rad nesedi a Motejlek to pretiskne, tak u me konci. Na zaklade odhadu tohohle cloveka, at ho motivuje cokoliv, nelze delat kvalifikovana rozhodnuti.

48 -- -- | Web | 28. května 2014 v 10:24 | Reagovat

5DM.cz ?

49 TR TR | 28. května 2014 v 10:26 | Reagovat

Příjem nad 100 tisíc na osobu má 7% české populace ... asi jdu zadat objednávku na motejlka, abych za tyto a podobné postřehy mohl platit.

50 Tatar Tatar | 28. května 2014 v 11:45 | Reagovat

Astratex nemá ebitdu nad 10 milionu ani omylem, možná tak 5

51 VB VB | E-mail | 28. května 2014 v 12:04 | Reagovat

Příjem nad 100 000 Kč není přece nic extrémně nereálnýho. Dokonce bych to odhadoval i na něco mezi 7-8% v ČR. Musíme brát v potaz nejen manažery, nejen politiky, ale především podnikatele, majitele firem, IT kluky, práci na dálku pro zahr. klienty, kde je 100k měsíčně spíš průměr atp.

Ono se to možná nezdá v tom počtu, kdy to představuje obrovský číslo, ale opravdu u nás není zase tolik těch vyložených chudáků, je tu hodně silná střední, střední vyšší vrstva oproti jiným zemím, kde je propad mezi nižší a střední vrstvou takovej, že střední skoro neexistuje.

A to, že má někdo v práci 30k neznamená, že si 50 dalších nevydělá bokem, jen o tom samozřejmě nikdo neví, ale těhle lidí v okolí vídám čím dál víc.

52 Alex Alex | 28. května 2014 v 13:52 | Reagovat

[28]: Presne tak, dakedy tam bola aka tak objektivita ale v poslednom case prevazuje u motejlka len kritika urcitych osob, lahke chvastanie sa a tvarenie sa ze je aj on v tej top skupine...co zdaleka nieje. U nho informacie nahradili emocie.

6 mil KC rocne dokaze podla mna zarobit ktokolvek kto ma kus rozumu a chut pracovat...a ide o to ze to cele stoji a pada na nom, cize to nieje firma ale skor zivnost!

[44]:: podla mna je to ta najnizsia uroven vyssej vrstvy, aspon ked zhruba zoberem v uvahu udaje zo slovenska( nie tie o preimer plate ale analyza najziskovejsich firiem v regione)...

53 Angel Angel | 28. května 2014 v 14:31 | Reagovat

divím se že vůbec něco takového někdo publikuje HellSpy SE - jen zase další "podvod" :(

54 Kralovec Kralovec | Web | 28. května 2014 v 15:01 | Reagovat

[51]: Nech se vysetrit. Jako ze je to totalni blabol je zjevny 99% lidi behem jedne sekundy, ten zbytek by se mohl podivat treba na data CSU (viz link - kliknout na Rozdělení domácností a osob podle příjmových skupin - v %).

16K a vice na osobu ma 5.6% domacnosti. Proste tecka, konec diskuze, to jsou fakta zatizena nejakou chybou. Ne seda ekonomika stale jeste neni 10x vetsi nez oficialni ekonomika a stredni trida se v sede ekonomice angazuje typicky nejmene.

I z matematickyho hlediska, kdyz mas median prijmu nekde na 20K, tj. 50% ma vyssi nez 20K, tak dal to rozlozeni vypada jak podle tebe? Vic lidi bude vydelavat v prijmovy skupine 100K+ nez 20-30K?

Nerikej mi ze mas maturitu z matiky a nevidel jsi Gaussovu krivku nebo neco vzdalene podobnyho. Pokud takhle zachazis s datama tak driv ci pozdeji aspirujes na opacny pole zebricku, stejne jako Motejl.

[52]: U Motejlka je to chvastani od zacatku, kdyz zjistil, ze mu to funguje. V Cesku spise pravidlo. Ten blogpost je z roku 2012.

55 VB VB | E-mail | 28. května 2014 v 15:09 | Reagovat

[54]: Jenže ty absolutně popíráš realitu. Předně proto, že žádný průzkum ani statický úřad nedokáže věrohodně, dokonce ani trochu přesně určit nějaký procento čehokoliv v celkovým počtu obyvatel. Prostě pro tenhle vzorek lidí není dostatečně kvalifikovaná možnost, jak je měřit – nepoznáš ani třeba v rámci firmy, jak se daří jednotlivcům a nepromítne se to do statistik – promítne se tam jen celá firma obecně a to značně zkresluje výsledky.

Přiznávám, nebude to dost pravděpodobně ani těch 7%, to je přestřelený, nicméně lidí, co vydělává 80-100k nebo víc je u nás dostat podstatný % a přibývá jich, ne naopak jako se snaží tu propast mezi nima a nižší vrstvou prezentovat každý druhý populistický médium.

Mně je 21 a jsem v tomhle % taky, kolem sebe znám desítky lidí co jsou na tom taktéž a jsou do 25 let. Stejně tak znám desítky lidí, co vydělávají ještě mnohem víc, ale přitom "oficiálně" mají sotva průměrnou mzdu :) to je prostě spekulativní a nemá cenu se dohadovat.

56 schickelgruber schickelgruber | 28. května 2014 v 15:18 | Reagovat

[55]: 7% s prijmem nad 100 tis? To je uplnej nesmysl. Realne to bude tak 1%.

57 Kralovec Kralovec | 28. května 2014 v 16:05 | Reagovat

[55]: Ano je ti 21 a svet si malujes podle toho, co vidis kolem sebe. Gratuluji. Jsou taky lidi v tvym veku v Bruntale na davkach a maji svuj obraz sveta a neveri ze nekdo v 21 letech ma 20K a kdyz si cichnou lepidla tak prijdou i s barvitejsimi argumenty nez popirani dat. Co me na tom pripada skutecne fascinujici je ze ty nemas jejich prijem.

Nechapes jak moc mimo realitu jsi. O jeden rad. A to je hodne pokud delas nejaky kalkulace. Seda ekonomika ani jiny pseudoargument ti pri popirani nosu mezi ocima nepomuze.

Bude to max tech 1% i se zapoctenim sede ekonomiky (tj. jako disponibilni prijem po zaplaceni dani nebo spise po vyhnuti se jim).

58 Petr Petr | 28. května 2014 v 16:06 | Reagovat

Vyšší střední třída a střední třída přece muže byt třeba jen 2 a 7%. V počtech to jsou statisíce lidi plus rentieri, sportovci, prumerni podnikatele. Tvrdit, ze nad 100k měsíčně ma v tomhle statě jen 1% lidi je nesmysl.

59 Uio Uio | 28. května 2014 v 16:46 | Reagovat

[55]: Právě tím, že ti je 21, tak pravděpodobně všechno znáš a vidíš jen z rychlíku.

Jinak myslím, že kdyby se spočítal průměrný výdělek tvrzený v diskuzích na netu, jsme na tom v příjmu na hlavu 6x lépe než Švýcarsko.

60 Marek Marek | 28. května 2014 v 17:45 | Reagovat

100k má v tomhle státě několik tisíc sportovců. Polovina fotbalistů první ligy, dvě třetiny hokejistů extraligy, hráči hrající venku, špičky v ostatní sportech. 100k a víc průměrně má zhruba 10% podnikatelů. Každý slušný ajťák to má. Každý Čech pracující v zahraničí na slušnější pozici. Každý člen vyššího managmentu. A další a další. Celkem to dělá několik set tisíc lidí v tomto národě 10,5 mil.

61 Marek Marek | 28. května 2014 v 17:49 | Reagovat

Pak jsou tu desetitisíce členů této střední třídy, kteří zdědili pozemky, nemovitosti, peníze nad 10 mio Kč a pracují za menší sumy. Stačí zdědit dům, byt na slušném místě v Praze nebo něco většího jinde. Ale díky jmění se řadí do střední třídy.
Královec, stačí míň závidět  a makat a neslintat na monitor.

62 schickelgruber schickelgruber | 28. května 2014 v 18:04 | Reagovat

[60]: 100 tisic mesicne+ bude mit tak 50 fotbalistu z cesky ligy. Stejne tak 50 hokjistu v extralize. V zahranici je mozna tak 100 ceskych sportovcku napric sporty, co berou 100 a vic.

63 Kralovec Kralovec | 28. května 2014 v 19:15 | Reagovat

[61]: Majetek neni prijem. A neni ani argument. Pokud trvas na tom ze je, tak 100K+ Kc vydelavam za den, idiote, psal jsem to v prvnim prispevku. Tak si zas sedni ke svymu pujckowebu a drz hubu, nebot nemas co rict.

[62]: Jiste. 1% jako horni hranice je porad 100K lidi. Tolik 21 letych ITaku, Jagru a Motejlku tato republika nema.

64 Marek Marek | 28. května 2014 v 19:26 | Reagovat

Honzo, je vidět jak moc jsi mimo mísu s těmi sportovci. V extralize hokeje bere víc než 100k víc než polovina hráčů. Více než 300k pak těch cca 50 z necelých 400. Ve fotbale je to podobné.
A těch 100 sportovců nad 100k v zahraničí? To už je úplně mimo. Tenisté několik desítek. Hokejisté v NHL + KHL + Evropské ligy = asi 200 hráčů. Fotbalisté v zahraničí nad 4k euro = 300+ hráčů. Golfisté, asi 10 atletů, jednotky sportovců v některých sportech. Motocykloví závodníci, pár desítek basketbalistů v české lize a další a další.

65 VB VB | E-mail | 28. května 2014 v 19:38 | Reagovat

[63]: Nechci se hádat, protože to 100% neví ani jedna strana. Nicméně z čeho čerpáš ty u svého úsudku, aby jsi na určitost mohl 100K+ příjem dělit jen na 1% české populace?

66 Uio Uio | 28. května 2014 v 20:01 | Reagovat

S těmi vysokými příjmy je dost lidí opravdu naivní. To je jako slet puberťáků v obleku z tanečních, kteří přišli domů ze školení OVB a milion měsíčně není žádná míra :-)

67 mobil mobil | 28. května 2014 v 20:38 | Reagovat

90% cechu jsou celozivotne zadluzeni zamestnanci. Budte trochu v realite.

68 czurak czurak | 28. května 2014 v 22:01 | Reagovat

Z tohoto hlediska je slušný život na jednotlivce s tisícovkou denně na vyhození, mimo všechny životní náklady a výdaje. Tak nějak to mám a jsem štastný. Stejně jako ostatní, které v těchto relacích znám. Víc už je na nic, pak už se za přebytek jen berou drogy a ztrácejí přátelé a hodnoty.

69 BV BV | 28. května 2014 v 23:54 | Reagovat

[55]:: Ty jses asi jeste prilis mladej a duverivej, kdyz veris takovejm blabolum okolo sebe, stejne starejm lidem jako ty.

V tomhle veku to rika s frnakem nahoru prece skoro kazdej. Ze "vydelava statisice", ale "oficialne" ma sotva prumernou mzdu. Vystrc oci z nafouknute bubliny.

Dneska je "milionar" kazdej majitel panelakovyho bytu v Praze.

70 VB VB | E-mail | 29. května 2014 v 0:15 | Reagovat

[69]: To ani ne, nestarám se moc o lidi kolem krom rodiny. A stejně tak je mi upřímně jedno kdo tu u nás v ČR kolik vydělává. Lidi znám samozřejmě dobře a pohybuju se mezi komunitou stejně oborově zaměřených lidí – takže ano, věřím třeba top designerům, lepším developerům, i podnikatelů v jiných oborech a investorům co jsou u nás, že jsou daleko nad tou částkou o které se bavíme a svědčí o tom především výsledky, který se nebojí kdykoliv ukázat narozdíl od těch co se tím vytahujou jen tak.

Nejde jen o nějaký plkání 3 chlapů v hospodě u hokeje, kdy vzpomínaj na to, jak mohli udělat rozhodnutí za miliony a být za vodou. Takže z toho důvodu mě prostě "průměrní" lidi nezajímaj kariérně, ať to zní hnusně nebo ne.

A taktéž se nebavím o majetku, kterej v tomhle věku nevlastní skoro nikdo, bavím se jen o tom, kolik někomu měsíčně přistane na účtu. Ono to je jen trochu nepředstavitelný z pohledu normálního nebo staršího člověka (jiná generace), když si představí, kde třeba v 21 byl on, ale dneska se to speciálně mezi jistou komunitou bere spíš ještě za průměr, než za něco vyjímečnýho. Ač na to většina lidí třeba nikdy nedosáhne. A není to nějaký vytahování, jen porovnání měřítek, kdy prostě takovýhle lidí je spousta, ač o nich třeba nikdo ani moc neví.

Spousta z těhle lidí totiž ani nedaní příjmy u nás, firmu nemá přímo u nás, jen tu žijou. Nebo se prostě neřadí do statistik, který jsou tu citovaný a přitom z roku 2004, kdy tomu bylo ještě trochu jinak. A proto jsem tvrdil, že je to diametrálně víc, než 1% lidí, kteří dosáhnou podobný úrovně. Toť vše – i když bude většina nesouhlasit.

Be as the most, end like a poor.

71 Donerwetter Donerwetter | 29. května 2014 v 0:32 | Reagovat

100k měsíčně každej druhej? A tady se teď podívejte na realitu frajeři:

http://www.platy.cz/partner/region/ceska-republika

72 Marek Marek | 29. května 2014 v 8:42 | Reagovat

[71]: žádný každý druhý.:) V Motejkově článku jde jen o 7% lidí. A z toho má řekněme 2% majetek x nebo xx mega zděděný a vydělává míň a ze zbylých 5% tvoří 3% podnikatelé na OSVČ, s.r.o. a.s. a zbytek až zaměstnanci.

73 mimochodem mimochodem | 29. května 2014 v 9:29 | Reagovat

k tématu ... co třeba Hypermedia (inzerce, reality, slevy, atd.)? Tam by E 10m být mohla

74 rip-curl rip-curl | Web | 29. května 2014 v 11:57 | Reagovat

Bude jich hoooodně. Napadl mě třeba Go Pay/Go mobil

75 velký vezír velký vezír | 29. května 2014 v 15:50 | Reagovat

[66]: Lajk, to je trefné :-)

Mladý pan VB je zcela mimo realitu. Top designerů a developerů u nás opravdu nejsou statisíce ani desetitisíce. Spousta  grafiků apod sedí od devíti do pěti v officu a bere za to 15-20k hrubého, stejně jako většina populace a jsou za to rádi...

[62]: S těmi sportovci to Schickelgruber moc netrefil, v zahraničí jich bude o hodně víc než 100. U české ligy bych to ve fotbale viděl na 50-100, u hokeje by jich mělo být víc.

76 VB VB | 29. května 2014 v 20:29 | Reagovat

[75]: Copak se bavím jen o designerech nebo developerech? To je jen zrnko v písku. Bavím se obecně o podnikatelích nebo i zaměstnancích, co se na takovou částku podívají a že jich je určitě víc než 1%. A pokud je, pak jsem opravdu mimo realitu a lituju celou tuhle chudou zemi, že i ti, co dělají svojí práci pořádně jsou za ní podřadně zaplacení (viz. záchraný složky)...

77 panchytry panchytry | 30. května 2014 v 9:25 | Reagovat

Maternia (vasecocky atd.)

78 N4 N4 | 1. června 2014 v 13:14 | Reagovat

Hypermedia takovou ebitdu nema. A maternia (vasecocky) by se ji mohla priblizovat, ale zatim take ne, mohli by tu hranici pokorit letos.

OT: K tem platum, prijmy (ne majetek) nad 100k+ ma max. 2% CR. V pripade sede ekonomiky mozna vice, ale je to spwkulativni. A kdyz uz tu nekdo zminil to IT - developery, design atp. Tak trosku ulitnul, ze jich to ma kotel. Jestli fakt hodne tak nizsi jednotky tisic.

79 mb mb | 1. června 2014 v 13:23 | Reagovat

X-trader.cz (provozovatel eshopu wayfarer.cz). Cisty zisk pred zdanenim 10 mio. Nekolikrat za sebou.

80 Kralovec Kralovec | 1. června 2014 v 14:58 | Reagovat

Jen tak mimochodem, podle toho jak se chova ten konec statistickyho rozlozeni... Tipuju, ze 100K brutto bude mit tak 3x vic lidi nez 100K netto. Presto vetsina z nich rekne, ze ma 100K. Protoze jde hlavne o dojem, ze?

Ted mi jeden expert, co jsem po nem chtel zmenit styl prace napriklad at mi nepoklada skype kdy se JEMU zachce, (jinak teda sikovnej) zacal tvrdit, ze jinde dela za 500/hod + depeha a ze pro me vlastne dela za tech 350 na ruku, protoze ho to bavi. Problem je, ze vyplatu chtel obvykle tyden+ predem, protoze na nej zvonil exekutor. A takhle se proste z loseru mentalne delaji milionari. Vynasobis si plat co nemas (500/hod), poctem hodin, co nepracujes (30x10 at nezeru) a razem ma kazdej 150K mesicne.

Ne, nerikam, ze to tak ma a dela kazdej. Ale hodne lidi ano. Ja to chapu no, ale dokud se proste budou lidi chovat jako kokoti a premyslet o tom co maji nebo nemaji, misto toho aby vnimali toho, kdo je plati, tak budou mit hovno, ktery si budou kompenzovat peclive vykonstruovanymi iluzemi.

81 N4 N4 | 1. června 2014 v 17:52 | Reagovat

Honzo - Kentico, Webnode, ale kdyz uz si je nenapsal na zacatku tak je asi radis do kategorie Avast, IceWarp, Zoom Int... Kazdopadne to nic nemeni na faktu, co vime, ze ten trh je malej..

[80]: Kralovec to nema cenu rozvadet. Chytrejsi vi, zarytejm to nema cenu vykladat. To je stejny jak tu povidaj s platama majitelu firem. Ty platy si dava par lidi, hovadina odvadet tolik na socialnim... Kdyz uz tak si to vytahnou jinak a ne kazdej mesic...

82 paul paul | 2. června 2014 v 9:32 | Reagovat

Active24, Forpsi?

83 Ремонт холодильников lkeefe Ремонт холодильников lkeefe | E-mail | Web | 9. května 2017 v 17:35 | Reagovat

Instead of working hard, he spends time building castles in the air.
I can't stand it!

84 Rrepair lkeefe Rrepair lkeefe | E-mail | Web | 29. května 2017 v 8:48 | Reagovat

Are you trying to pull the wool over my eyes? It won’t do you any good.

85 Mossi N lkeefe Mossi N lkeefe | E-mail | Web | 17. června 2017 v 2:58 | Reagovat

Please remember me to your family.

86 Took F lkeefe Took F lkeefe | E-mail | Web | Neděle v 1:13 | Reagovat

She washes her hair every other day.

87 Hattie Hattie | Web | Dnes v 12:53 | Reagovat

Každý z nás tak či onak aspoň raz tvárou v tvár s akciami, ktoré sľubujú veľké ocenenie - televízory, autá, chladničky alebo iPhone5. Ale je to naozaj - získať zdarma iPhone? Podrobnosti WEB

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.