Nabor

3. března 2014 v 23:58
Nas nejvetsi bottleneck pro rust ePojisteni.cz je nabor makleru do callcentra. Pri te soucasne velikosti se uz docela projevuje churn, kazdy mesic nam odejde par jednotlivcu, ktere je treba minimalne nahradit novym naborem. Nahradit odchazejici se nam darilo, ale uz slozitejsi byl rust poctu makleru v call centru. Nastesti to ted vypada, ze se nam podarilo tenhle bottleneck zlomit a roztocili jsme nabor na vyssi otacky. Kuprikladu dneska byl velky nastupni den, celkem dneska nastoupilo 17 novych lidi. Z nich teda cast odpadne pri treninku a casti se zbavime v prvnich mesici dvou, ale kdybychom drzel rekneme tempo 20 novych nastupu mesicne, tak uz to pretlaci ten prirozenej churn a v absolutnich cislech nam call centrum poroste treba o 5-6 lidi mesicne. Coz je to co potrebujeme k udrzeni naseho dlouhodobyho rustu.
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Strýček Joe Strýček Joe | E-mail | Web | 4. března 2014 v 2:00 | Reagovat

Nenávidí callcentra a jejich zřizovatele. Jejich zaměstnanců je mi většinou líto pokud na ně zrovna neřvu. Callcentra jsou signifikantním znakem zahnívajícího kapitalismu. Vyřešil jsem svůj problém s callcentry jednou pro vždy. Mám trvale vypnutý telefon.

2 petr petr | Web | 4. března 2014 v 6:31 | Reagovat

Taky jsem kdysi 6 týdnů dělal v call centru pro Centrum Holdings. Poměrně náročná práce supermizerně placená. Navíc prodávejte něco (zápis do katalogu Najisto), když víte, že je vesměs na nic...

3 Tonyk Tonyk | E-mail | Web | 4. března 2014 v 7:30 | Reagovat

To už je jak u nás v tiskárně, na jednu pozici musíš přijmout dva lidi, protože dopředu je statisticky odzkoušené, že každý druhý odpadne.

4 Bartíšek Bartíšek | Web | 4. března 2014 v 8:58 | Reagovat

Nedivím se takové fluktuaci, to lidi ani nemůže bavit otravovat jiné lidi něčím, co prakticky nepotřebujou.

5 Lukino Lukino | 4. března 2014 v 10:43 | Reagovat

Radši bych šel dělat lesního dělníka nebo skladníka, než do callcentra :-D

6 Pavel Pavel | Web | 4. března 2014 v 11:26 | Reagovat

A nejlepší z nich budou pak manažeři!

7 schickelgruber schickelgruber | 4. března 2014 v 11:48 | Reagovat

[2]: no tak u nas je to trosku jinak nebot makleri volaji jenom lidem, co si u nas na webu udelali porovnani.

[3]: je to tak...a to u nas bude jeste nizsi fluktuace nez treba v call centru, co dela active telemarketing

8 Samcheas Samcheas | 4. března 2014 v 14:35 | Reagovat

A neuvazoval jsi oslovit napr. maminky na materske apod? S tim, ze by sice delali napr. jen 2 hodky denne, ale tam pak k fluktuaci skoro nedochazi (Vetsinou jsou vdecne za privydelek, ktery mohou delat z domu ve volnem case).
Ja jsem toto kdysi pro oslovovani klientu zavedl (mam 3 takove na vypomoc) a nemohu si vynachvalit.

9 Martin Martin | 4. března 2014 v 16:44 | Reagovat

Těm stresovaným chudákům říkáte vznešeně "makléři"?

Jak nazýváte ty nejlepší z nejlepších, kteří se dočkají jediného možného kariérního postupu na supervisora (čteme "super-hajzl")?

10 Andre Andre | E-mail | 4. března 2014 v 17:25 | Reagovat

Ale no tak. JB tu dává práci a ještě ho stihne kritika.

11 Pepe Pepe | 4. března 2014 v 22:28 | Reagovat

Ja sa cudujem, ze ludia este maju chut sa bavit s tymito cvicenymi opicami z callcentra.

12 - - | Web | 5. března 2014 v 13:46 | Reagovat

[11]: Takové neznám..

13 Wolf Wolf | 5. března 2014 v 13:59 | Reagovat

[10]: přeloženo: JB dává práci lidem aby pro něj jeho otroci vytvářeli zisk.. neměl by za to dostat Nobelovu cenu?

14 man1k man1k | 5. března 2014 v 14:57 | Reagovat

[13]: Strc si ty levicacky kecy do prdele.

15 Aci Aci | 5. března 2014 v 17:45 | Reagovat

Když jsem přes ep. zřizoval pojistky, makléři byli absolutně v pohodě. A to jsem mluvil snad se 4ma. Profesionální, v pohodě, starali se.

16 Boris Debejlak Boris Debejlak | 5. března 2014 v 22:07 | Reagovat

Proto dělám to co dělám, nemusím se srat s lidmi, co jen berou prachy a nic nedelaj. Navíc chtěj prachy jak hovado.
Jinak spouštime affil pro moje chorvatsky weby, tak pište !! Dávám 30% z ceny ubytováni

17 Gargamel Gargamel | 8. března 2014 v 11:06 | Reagovat

Si asi pletes blog Chorvate :D reklamu si delej jinde!! Tady s tim neotravuj[16]:

18 previt previt | Web | 8. března 2014 v 20:48 | Reagovat

Kde se dá do náboru přihlásit, moje znalosti z oboru viz web.
dík

19 boreplate boreplate | Web | 11. března 2014 v 11:38 | Reagovat

koukněte na můj blog pls, je nový, i na fb. Koukěnet an to, třeba vás zaujme :D

20 ira ira | 26. března 2014 v 11:20 | Reagovat

[19]: ne nezaujme, je to úplná blbost

21 Ikarus Ikarus | 22. dubna 2014 v 9:24 | Reagovat

Ono záleží na prodejnosti jejich produktů že? Když jsem si dělal nedávno srovnání havarijka na svou Octavii 2009 vycházela mi u epoj. Kooperativa 5% spoluúčast za 8500 a následně jsem sehnal jinou pojišťovnu s  1% za 6500.Pak se nedivím, že tam točí tolik lidí.Kolik lidí udělá to co já když porovnává ceny.

22 Ремонт холодильников lkeefe Ремонт холодильников lkeefe | E-mail | Web | 9. května 2017 v 15:39 | Reagovat

I can’t do it in this frame of mind.
Don't worry. Everything will be all right.

23 Mossi N lkeefe Mossi N lkeefe | E-mail | Web | 17. června 2017 v 1:47 | Reagovat

Paying him is out of the question!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama