ePojisteni.cz na plnej kotel

14. května 2013 v 16:38
V ePojisteni.cz jsme za minuly dva mesice neskutecne zatopili pod kotlem. V Q1 jsme totiz meli pomerne neprijemny bottleneck ve forme naseho call centra, proste jsme meli malo lidi a diky tomu jsme museli tlumit marketingove aktivity. Tenhle bottleneck se nam ale podarilo odstranit otevrenim druheho call centra v Brne, ktery najelo na velkej vykon neskutecne rychle. To nam umoznilo to, ze jsme mohli zase zatopit poradne po kotlem a ten rust v novych smlouvach je naprosto famozni. Oproti lednu nebo unoru ted v kvetnu udelame tak o 40% novych smluv vic, coz je neuveritelny narust. V tuhle chvili jsme tesne pod 100 zamestnancema.

Myslim si, ze v tuhle chvili je nas nejblizsi konkurent tak maximalne na tretine novych smluv, co delame ted my. Ve vysi provize jeste mene kvuli nasemu kmenu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Libik Libik | E-mail | Web | 14. května 2013 v 17:25 | Reagovat

Zrovna pred tejdnem sem pres nej udelal povinny a frajer si za nejlevnejsi rek 9500, takze marze nebudou nejhorsi

2 Otázka Otázka | 14. května 2013 v 18:03 | Reagovat

Drobná vada na kráse tvrzení je v tom, že třeba: http://wwwinfo.mfcr.cz/cgi-bin/ares/darv_res.cgi?ico=28480406&jazyk=cz&xml=1
tvrdí 25-49 zaměstnanců.
Tak jak to tedy je?
Je pravda, že to je pod 100, ale ne tak těsně...

3 schickelgruber schickelgruber | 14. května 2013 v 18:13 | Reagovat

[2]: jak bych svet asi vypadal bez hnidopichu

4 Otázka Otázka | 14. května 2013 v 19:19 | Reagovat

[3]: To je pravda. Ale jak by svět vypadal bez lhářů a "pohádkářů"? :-)

Je pravda, že zde popisované pohádky lidi baští a pro mnoho z nich jsou  inspirací a tak jsou ve výsledku přínosné..., ale na druhou stranu je to jedna velká pohádka...

Ty pohádky třeba tady:
http://www.lupa.cz/clanky/jan-barta-mit-obrat-jako-seznam-je-pro-me-jasne-definovany-cil-pro-rok-2017/

Obrat v roce 2011 prý 600 milionů. Realita? Polovina? Sotva.

Obrat jako seznam.cz? Tak bylo uvedeno v článku... To je ještě hodně daleko... Asi tak 10x.
Krásné sny. Jen co je pravda :-). Tohle posouvá lidi dál...

5 David David | 14. května 2013 v 21:17 | Reagovat

Nemuzu si pomoct, ale ePojisteni na me porad pusobi tak trochu jako "vochcavaci". Ta nutnost psat telefonni cislo nebo ty vymysleny pribehy spokojenejch klientu...Reseni treba takovyho Top-Pojisteji je mi mnohem sympatictejsi

6 jd jd | E-mail | 14. května 2013 v 21:48 | Reagovat

jaktoze v rejstriku mate posledni ucetni zaverku z roku 2010? :D  (jako ja ti to klidne verim, jenom jsem se chtel podivat jak ta firma vypada)

7 Bitcoin Bitcoin | E-mail | Web | 14. května 2013 v 23:01 | Reagovat

Muzes me prosim napsat, kolik cca platite v callcentru v Brne?

díky

8 jaktak jaktak | 15. května 2013 v 4:22 | Reagovat

Jak tak procitam posledni prispevky, tak mi prijde, ze ty tomu nechteji verit. Coz by nebylo to spatny, ale Honza moc dobre ví, co děla. Píše to tak, aby jedny namotivoval a druhe, aby se udusili v vlastni stave zavisti.

9 Tonyk Tonyk | E-mail | Web | 15. května 2013 v 6:15 | Reagovat

K poslednimu dubnu mi končilo povinný ručení na auto co bylo původně ve flotile a někdy v březnu jsem si u vas ale i u konkurence cvičně počital na kolik by vyšlo. Tenkrat mě to nenadchlo, tak jsem to neuzavřel nikde. Borec od Vas v tom březnu zavolal a zkusil me do něčeho natlačit, což se mu tehdy nepovedlo.

Kouzlo je ale v tom, že nebyl linej a jako jedinej zavolal těsně před koncem dubna, kdy já už na nějaký ručení zapomněl. Jednak jsem byl rád, že auto nezůstalo nepojištěný a druhák jsem byl dost v kalupu, takže to byl rychlej deal :-)

Za mě palec nahoru. A věřím, že díky slušně funkčnímu call centru musíte mít podstatně lepší konverzní poměr než konkurence.

10 Stylový srub Stylový srub | Web | 15. května 2013 v 9:04 | Reagovat

Pojištění je pouze jen iluze.

11 České Peníze České Peníze | E-mail | Web | 15. května 2013 v 10:09 | Reagovat

No call centrum konverzím určitě slušně pomáhá, ale už to není jenom tak. Musí být kolem nabalených x činností a aparátu a to něco stojí.

12 Fero Fero | 15. května 2013 v 10:13 | Reagovat

No osobně si myslím, že Honza velice dobře ví co dělá. Jde o to, že se snaží přifouknout mediálně bublinu ePojisteni, co to jenom jde, a finalizovat exit, protože všem musí být jasné, že firma svoje pozice těžko udrží do budoucna a pokud nezačne tlačit nějaký jiný produkt než havarijní pojištění, tak spíš bude stagnovat nebo upadat a tím pádem ztrácet cenu. Když se člověk podívá kolik se vyrojilo konkurence dělající to samé, jak velké servery jako idnes, tn a brzo přijdou další si prodej řeši sami (očekávám seznam + novinky). ePojisteni uz neni zdaleka nejlevnější. takže atraktivita pro koncového zákazníka už není co bejvala. Jedinou šanci vidím v přeměně ePojisteni, jako pouhého resellera, v další regulerní pojišťovnu s vlastními pojišťovacími produkty, ale k tomu vede pekelně dlouhá cesta.

13 Radek Radek | E-mail | Web | 15. května 2013 v 12:07 | Reagovat

[12]: Podle mě je to dost nesmysl. Procento smluv, které se u nás dělá online je docela malá, trh teprve začíná růst.

14 Jirka Jirka | 15. května 2013 v 12:16 | Reagovat

[5]: kdyz uz blbecku spamujes, tak se nauc psat aspon tu url spravne...

15 schickelgruber schickelgruber | 15. května 2013 v 12:36 | Reagovat

[4]: mam holt jinej mindset nez ty, ja si davam holt vysoky cile, ty se zase uziras ve hnidopisstvi, spolecnou rec logicky nenajdeme

[5]: takhle nam to proste vychazi nejlip, driv jsme zkouseli i pristup bez cisla, tenhle nas pristup prinasi lepsi financni vysledky

[6]: to netusim, tyhle admin veci nejak neresim

[7]: nastup je mam dojem 18k hrubyho

[9]: dik...jo, v podstate vsechny procesy mame o parnik dal nez konkurence

[8]: tak tak, z tohohle blogu si nejvic odnesou ti, co si z toho berou primarne motivaci

[12]: heled ja bych to ted rozhodne exitovat nechtel, ja jsem tak confident ve fundament ePojisteni.cz, ze si to klidne necham navzdy (pokud mi nekdo za to neda dardu, co bych chtel). V tuhle chvili si troufam tvrdit, ze uz nas na trhu porovnavacu nemuze nikdo dostihnout. Uz ani Seznam kdyby se nejak vyrazne vzchopil se svejma sfinancema. Myslim si, ze i presto, ze se vyrojilo mraky konkurence, tak o zadnej marketshare jsme neprisli. Porad odhaduju nas marketshare na trhu porovnavacu na lehce pres 50%. Zbylych treba 20 konkurentu se deli o tech druhych 50%.

[13]: Taky si to myslim, ja jsem presvedcenej, ze muzeme objem vybrane provize tak ze ctyr az peti-nasobit v pristich peti letech. Cimz bychom se dostali na cca kazdy desaty pojisteny auto v CR. Je to skutecne realny.

16 Fero Fero | 15. května 2013 v 12:41 | Reagovat

[13]: To sice možná ano, ale nemyslím si, že všechny pojišťovny jsou tak neschopné, že by nedokázaly na netu obstojně prodávat sami. Pokud některá pojišťovna do toho šlápne, a přistoupí k tomu podobně jako třeba Airbank, která garantuje nejvyšší úrokovou sazbu, tak nevím, čím to ePojisteni může přebít. Např. nabídky typu garantujeme nejlepší cenu na trhu nebo vyplatíme na ruku dvojnásobek rozdílu. Myslím, že mohou jít s cenou hodně nízko, níže než ePojisteni, protože nebudou muset živit resellery. Další případ z bankovního sektoru je ČS, která teď garantuje úsporu při konsolidaci úvěrů nebo vyplatí hotově na ruku 1000 Kč. Pro klienta win x win strategie je něco, co prostě přitáhne lidi.

17 P P | 15. května 2013 v 14:50 | Reagovat

Momentalne to je tusim Jakub Klima . alebo fb page Hranari skus.

18 Bitcoin Bitcoin | Web | 15. května 2013 v 18:24 | Reagovat

[15]:
A nabíráte ještě? JSem zkušenej telefonista, 100% asertivní :). Například jsem pracoval ve společnosti Cyrrus (investice, akcie a tak), možná jsem ti i někdy volal, za takovej objem co si koupil tehdy koupil Pegas by si seme udělal milionáře, ale obecně u těhle věci (investice, akcie) je u telefonu asi nejhorší konverze.

19 Proč to dělá? Proč to dělá? | 15. května 2013 v 20:02 | Reagovat

[18]:
Má to 2 vady :-) První je ta, že JB tolik akcií nikdy nakoupit nemohl, protože i průměrně počítající opice vidí statistiky prodejů na burze za určité období. Tolik kolik uvedl JB, že jich koupil, se jich ani neprodalo za několikrát delší období...

Takže je to zase jen pohádka. Stejně jako se 100 zaměstnanci epojisteni, když oficiálně je jich 25-49. Stejné je to s obraty a dalšími pohádkami zde.

Je to na uvolnění. Je to fajnové počtení. Jedna velká pohádka. Karel Jaromír Erben je proti tomu nula.

20 Forex Forex | Web | 15. května 2013 v 20:07 | Reagovat

[19]:
Co to meles, tady mas objemy...

http://www.akcie.cz/kurzy-cz/graf/akcie-66380-pegas-nonwovens-sa/?graf_typ=obr

21 eMan eMan | 15. května 2013 v 22:11 | Reagovat

[19]: A, to číslo v tom odkazu co jsi posílal nemusí být aktuální, za B tam nejsou započítaný společnosti které ePojisteni vlastní, za C tam nejsou zaměstnanci na dohodu o provedení práce, za D tam nejsou lidé co třeba můžou pracovat na živnosták...

22 Adolf Hustler Adolf Hustler | 16. května 2013 v 15:48 | Reagovat

Teď zase přišel ZKURVENEJ SPAM od té mrdky E-pojištění....Kurvy chcíplé

23 jd jd | E-mail | 16. května 2013 v 19:08 | Reagovat

[22]: spam je samostatny obor marketingu, s nasranyma lidma se pocita. ja bych to neresil a libi se me to :)

24 Vlkk Vlkk | 16. května 2013 v 21:06 | Reagovat

13: ePoj. je jistě největší makléř přes povinné ručení.. tolik smluv v měsíci není schopný uzavřít jakkýkoliv jiný online i fyzický makléř (i ty největší sítě).

15: Jaká by byla ta darda?

16: Jsou neschopné. V dalších pěti letech nemá žádná pojišťovna šanci dělat dobře lead generation. (jedině, že by koupila jeden ze 3, co to doopravdy umí).
Prozatím umí pouze utratit nehoráznou nákladovou položku v kolonce "online marketing".. ,-)

25 Proč to dělá? Proč to dělá? | 16. května 2013 v 21:23 | Reagovat

[20]:
Moment, tady neznáš fakta.
Tady na blogu zaznělo, že za posledních pár dnů nakoupil JB 1% firmy.

http://schickelgruber.blog.cz/1209/pegas-nonwovens

Tak fakta jsou:
- 1% firmy je cca 92.000 akcií (http://www.pegas.cz/article.asp?nArticleID=568&nDepartmentID=151&nLanguageID=1)
- což při ceně kolem 480 korun (v té době) znamená cca  41 nebo spíše víc milionů korun - http://akcie-cz.kurzy.cz/akcie/pegas-nonwovens-3505/graf/
- při vší úctě k JB pochybuji o možnosti investice, ale to není podstatné...
- základním faktem je to, že v tom období, kdy tady JB o tom psal, tak se prodávaly akcie průměrně za stovky tisíc za den (maximálně za 3 za den). Takže i kdyby koupil všechny pouze JB, tak by mu to netrvalo pár dní (jak tvrdil), ale řekněme několik měsíců!!!
- podle přehledů z BCPP je jasné, že všechny nákupy nebyly u jednoho obchodníka => pravděpodobně ne pro jednoho klienta...
Co z toho vyplývá? Další kec :-) . Prostě pohádka. Je mi to fuk, ale nechápu jak může tolik lidí slepě tomuhle věřit...

[21]:
Zaměstnanec je jen jeden. Tam žádné OSVČ nejsou.
ARES jsou fakta a tam je jasně napsáno 25-49 pracovníků.
Nechápu proč JB musí pořád lhát. Asi to je chorobné. Říká se tomu chorobná lhavost - mýtománie :-)

Není přeci ostuda napsat, že mají 30 nebo 40 nebo 45 lidí. Je to přeci jedno. Je to hezké číslo. Ale machrovat, že se blíží ke stovce...
Škoda. Nebýt toho, tak jsou jeho názory a zkušenosti zajímavé a mnohdy přínosné. Bohužel tohle lhaní hodně věcí degraduje :-)

26 Bitcoin Bitcoin | Web | 16. května 2013 v 22:12 | Reagovat

[25]:

I kdyby si mel pravdu, kazdej si neco obcas trochu prifoukne, kazdopadne toho nejspis vybudoval vic nez ty stihnes za 1000 let :]. Ja "fakta" znam, tento blog sleduju uz dlouho, jeste kdyz byl na jine subdomene...

27 Fero Fero | 17. května 2013 v 8:49 | Reagovat

[24]: No já si myslím, že na tom lead generation businessu až tolik není, není to až taková věda, vždy je to pouze o CPA kolik si můžeš dovolit do toho vrazit a být stále v zisku připadně za jak dlouho potřebuješ aby se ti vrátila investice. Jsem z oboru, vím o čem mluvím. To jejich těžké knowhow se dá v pohodě zreplikovat, jediná konkurenční výhoda je možná portfolio domém, co JB vlastní a které mu generují traffic v podstatě zadarmo.
Takže podíl na trhu si myslím už určitě nenavýší, jediná šance je to, že ten online trh s pojištěním poroste rychleji, než bude klesat jejich podíl.

[19]: Čísla z ARESu alias reportů pro Statistický úřad bych bral s rezervou. Jednak se to vyplňuje myslím 1 x ročně (JB netvrdí že měl 100 lidí před rokem ale teď) a samozřejmně tam nejsou živnostnící. Nemyslím si, že by JB hodlal veřejně přiznat, že tam fungují na swarzsystém.

28 Hafik Hafik | 17. května 2013 v 8:49 | Reagovat

To je zavisti...... divim se vubec, ze na to Honza jeste ma chut a energii psat kdyz je tu tolik negativnich komentu plnych zasti a zloby, dokud budete takhle negativne myslet, tak budete vzdycky resp. stale nuly! Ale zaplat panbuh za kazdyho takovyho blba zavistivyho, kterej se soustredi na ostatni misto toho aby se soustredil na svoji praci, alespon mame vice prostoru uspet :-) jestli ma 100 zamestnancu nebo 50 je jedno, protoze vy za nej odvody nezaplatite :-)))))

29 Závist a spol. :) Závist a spol. :) | 17. května 2013 v 12:02 | Reagovat

posledních 10 komentářů - jedno co si člověk o tom myslí, podstatné je to, že Honza ze sebe něco dělá co není a v tom mají lidé pravdu.

Mít "názor a vizi" je určitě správné ale ne pokoušet se z lidí dělat úplné "idioty" což už v poslední době dělá. Možná by měl omezit jeho "jiné" aktivity a konzum všeho možného.

e-pojištění má určitě svojí cenu ale old economy se víc a víc slučuje a neweconomy. To co si myslí je už dávno pryč bude rád když "někdo" přijde a vůbec mu za to něco dá. Doba "průkopníku" je už dávno u konce.
Ano, Honza měl svých 10 minut "of fame" se svými domény a ano udělat na tom ranec ale vše ostatní? ... kde nic tu nic...

Když se člověk koukne co se děje posledních 6 měsíců, tak přijde na to že "old economy" už dávno se konsolidovalo a "odveta" je na cestě, každý kdo je rozumný už dávno investuje "jinak" a "jinám"

upřimně mu přeji aby mu vše vyšlo ale nejsem o tom tak přesvědčen, doba je už dávno jiná, na to ale přijde s odstupem času i on sám.

Ohledně tohoto blogu, ano i to je pravda, spíš už dnes jen k popichování než toto vše tu brát vážně.

30 eMan eMan | 17. května 2013 v 12:05 | Reagovat

[25]: :) ARES nejsou aktuální údaje, tzn že to nejsou žádné FAKTA ale nějaký odhad jak to kdysi bylo. Dále ePojisteni určitě vlastní i další společnosti(třeba EO), tam jsou další zaměstnanci kteří v ARES nejsou uvedeni. Dohoda o provedení práce je taky zaměstnanec, a taky se nepíše do ARESU.

31 schickelgruber schickelgruber | 17. května 2013 v 13:03 | Reagovat

[16]: no, ale na trhu s povkem je klicovy to, jaky je soucasny rozlozeni pojistoven. Jsou tady proste incumbent pojistovny typu Ceska Pojistovna nebo Kooperativa, ktery se proste porad boji srazit ceny protoze vetsinu kmenu maji pojisteno podstatne na vyssich cenach. Toho mi vyuzivame, ze prodavame levne pojistovny, ktere chteji ziskavat marketshare a jsou tudiz levny. Takhle proste pohodlne odstrelujeme ty velky hrace. Je otazka kdy treba ty velky pojistovny dojdou do bodu, ze skutecne vyrazne zlevni, to by trosku mohlo zmenit rozdani karet na trhu - napr. nam by se hur potom prodavalo, ale indicie k tomu nejsou.

[18]: jojo, nabirame, urcite napis na inzerat

[19]: boze ty ses skutecne ultra hnidopich, mozna by ses mel zkamaradit s fandorem, ten te prijme s otevrenou naruci a byli byste takova fajn "pozitivni dvojka", co nikdy nic neudela a jenom trolluje. Ad Pegas - copy paste dividendy co jsem za ten podil obdrzel, asi si na tolik inteligentni zjistit si jaka byla dividenda na akcii a tudiz se dopocitat k poctu akcii:

19.10.2012    31.10.2012    Dividenda     Výplata     PEGAS NONWOVENS SA    0    0,0000    0,00    0,00    CZK    1,000000    106 335,00    EUR    LU0275164910    1

[21]: presne tak, ale nas pritel tady ma proste svoji pravdu a tvrdi, ze vi kolik mame zamestnancu lip nez ja

[24]: Darda - pres jednicku... mas naprostou pravdu jinak ze ty ostatni pojistovny jsou absolutne neschopne.

[25]: Na lidi jako ty nejlip sedi takhle anekdota: Chlapokovi chcipne koza a objevi se Buh, ze mu splni jedno prani. Logicky ocekavama, ze bude chtit novou kozu, lec chlapek rekne, ze chce aby sousedovi chcipla taky koza.

[27]: heled prave, ze levna akvizice je strasna alchymie, ostatni pojistovny to delaji nekdy i 10x draz nez my - viz priklad slavnych directu. Mel 10x vetsi marketingovy budget nez my ale v ty dobe stejny pocet klientu.

[28]: total souhlas, diky za support

[30]: tak nejak...

32 Fero Fero | 17. května 2013 v 13:29 | Reagovat

[31]: No myslím, že srovnání ePojisteni a Directu je porovnávání jablek s hruškama. ePojisteni má výhodu v tom, že prodává zavedené značky pojišťoven, na které je český konzervativní trh zvyklej, Direct se snažilo značku budovat, což je mnohem těžší a nákladnější. Každej si raději koupí (navíc levněji) iPhone od resellera než nějakej levnej mobil od neznámého čínského výrobce. Je mi jasné že v tom nějaké knowhow máte, ale něvím, zda jste ho schopni chránít třeba patentem. Pak už záleží jenom jak dobré máte NDA a no compete smlouvy. Jakmile někdo z ePojisteni, kdo do toho trošku vidí zjistí, že to může dělat na sebe nebo pro někoho, kdo mu dá podíl ve firmě, tak s tím zdrhne a promptně do zreplikuje (nevím přesně za jakých okolností z EO odešel Michal Hardyn, ale myslím si, že na tomto příkladu je vidět, jak by to mohlo dopadnout)

33 Petr Petr | 17. května 2013 v 16:03 | Reagovat

Hele a kdo postavil ePojisteni call centrum? Jak jsem pochopil technologie vám potíže nedělá, spíš dostatek kvalitních operátorů. Ten dodavatel by mě zajímal, protože kompetentních firem v ČR na tohle moc není ... Díky.

34 schickelgruber schickelgruber | 17. května 2013 v 22:11 | Reagovat

[32]: to neni pravda... u nas jsou nejprodavanejsi pojistovny Slavia a AXA, coz jsou v podstate v porovnani s CP a Kooperativou noname pojistovny, urcite treba min zname nez Direct svyho casu. U povka totiz jde lidem jenom u cenu (u havarijniho ruceni je to jine). Ad konkurence z rad zamestnancu - nemaji sanci postavit full-blown brokera jako je ePojisteni.cz, pouze lead-gen firmu. Coz nas skoro neboli.

[33]: Vsechno jsme si delali sami...

35 Vlkk Vlkk | 18. května 2013 v 3:01 | Reagovat

27: nemůžeš posuzovat investici, když nevíš vstup. Vůbec netušíš, co je za modelem lead g. agregovaným na pojištění... Je to specializace it/obchodní/personální.. hodně online makléřů ví, jak dělat dobře část z toho..ovšem jsi v zisku, když perfektně fungují všechny tři části..

29: souhlas, ale od toho blogy jsou, aby vzbuzovaly názor..i když zakrnělý.. ,-)

31: být pojišťovnou, tak Ti to s láskou dám..kdybych jako pojišťovna byla schopná uvázat do smlouvy nejenom know-how, ale i výkonově lidi, co to teď vedou.. (čekal jsem víc x versus Váš kmen).

32: prodej zavedených značek v MTPL online..totální blábol. Roste se v kmeni na ceně = na low brandu.
M.H. = krást umí každej.
Nicméně platí, že dobrý obchod umí udělat i blbec.

Vlkk

36 Petr Petr | 18. května 2013 v 7:21 | Reagovat

[33]: Sorry, ale tomu nevěřím. Možná máte vlastní byznys logiku, ale ta musí být napojená na solidní kus telefonního železa. Že byste si i tohle dělali sami je stejný nesmysl, jako že si v ePojisteni sami stavíte firemní auta...

37 Petr Petr | 18. května 2013 v 7:23 | Reagovat

[34]: Ta reakce patřila na tohle ... Sorry, ale tomu nevěřím. Možná máte vlastní byznys logiku, ale ta musí být napojená na solidní kus telefonního železa. Že byste si i tohle dělali sami je stejný nesmysl, jako že si v ePojisteni sami stavíte firemní auta...

38 Slevový kód na povinné ručení: 1311127-sd Slevový kód na povinné ručení: 1311127-sd | 18. května 2013 v 14:18 | Reagovat

Už jsem to tu jednou psal, ale třebas by mohl ještě někdo slevový kód využít. Dostal jsem nedávno od pojišťovny ČSOB dopis, že paušálně zvyšují pojistné za povinné ručení, že prý to tak musí být. Následně jsem online porovnáním zjistil, že nejvýhodněji povinné ručení v současné době pořídím na epojisteni.cz. Starou pojistku jsem zrušil a uzavřel přes www.epojisteni.cz novou. S novou pojistkou mi přišly slevové kupony, tak kdyby měl někdo zájem, tak slevový kód na epojisteni.cz je: 1311127-sd

Jinak, co se týká sjednání pojištění po telefonu vs. sjednání pojištění online přes web, zatím nikdy jsem po telefonu nedostal výhodnější nabídku, než když si sám udělám online srovnání a následně objednávku přes web.

Spamy z epojisteni jsou pro samotné epojisteni z dlouhodobého hlediska spíše kontraproduktivní, i když si to očividně zatím neuvědomují.

Povinnost uvést tel. číslo řeším tak, že mám jedno číslo, které téměř výhradně používám jen pro webové formuláře apod.. Na tel. čísle je nastaven záznamník, takže se různí "obchodníci" telefonisti můžou vypovídat do aleluja a všichni jsme spokojení :-)

39 schickelgruber schickelgruber | 18. května 2013 v 21:58 | Reagovat

[37]: no akorat jsme koupili nejakou ustrednu cca za jednicku, tot vse, to napojeni systemu na ni jsme si napsali sami

40 MarkX MarkX | 21. května 2013 v 9:47 | Reagovat

[39]: Jestli se nepletu, tak to vysoutěžil SIPhone. Oni dělají velká callcentra hlavně díky tomu, že netlačí svoje CC prostředí, ale místo toho mají robustní API, na které se snadno napojí existující aplikace zákazníka s jeho vlastní byznys logikou. Tím jde udělat z obyčejného CRMka komplexní callcentrum.

41 Dusan Dusan | 21. května 2013 v 13:22 | Reagovat

Presne jak pise MarkX - technologii do ePojisteni dodaval SIPhone a zkusenost je velmi pozitivni.

42 libik libik | E-mail | Web | 22. května 2013 v 13:49 | Reagovat

co prosimtě Honzo znamená, když je ve srovnání pojišťoven i samotný ePoj? stali ste snad i pojistitelem?

43 Nat  .lkeefe Nat .lkeefe | E-mail | Web | 28. dubna 2017 v 12:10 | Reagovat

After her death, he left town for good.

He’s in his element when he’s arguing.

44 Mossi N lkeefe Mossi N lkeefe | E-mail | Web | 17. června 2017 v 2:30 | Reagovat

I tried to keep a straight face, but failed.

45 Mossi N lkeefe Mossi N lkeefe | E-mail | Web | 18. června 2017 v 15:31 | Reagovat

I wanted to try it but got cold feet.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama