Zdenduv komercni trhak Babovresky jiz pristi tyden v kinech

5. února 2013 v 23:25
Zdenda, producent genialniho filmu Czech Made Man a zaroven nejhorsiho filmu vsech dob Hranari, pristi tyden vypousti do kin svuj treti filmarsky pocin Babovresky. Myslim, ze komercni uspech to minimalne bude mit vetsi nez prvni dva jmenovane filmy, uz diky zajimave smlouve s Novou, ale i do kin podle me na to prijde urcite vic lidi. Zdenda vzdycky rikal, ze chce tocit Trosku, tak si ocividne timhle plni svuj sen a dava timto svuj nesmazatelny prispevek ceskemu kulturnimu dedictvi.

Zde trailer:

 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 x x | 6. února 2013 v 0:36 | Reagovat

esence pekla

2 Martin22 Martin22 | 6. února 2013 v 6:33 | Reagovat

Sorry, ale na tohle snad normální člověk nemůže jít do kina.

3 crtz crtz | E-mail | 6. února 2013 v 7:42 | Reagovat

Tohle bude mit nejvetsi vejvar z prodeje DVD za dva roky na stancich s novinama :) .. Do kin chodi mladi lide a na tohle urcite nepujdou.

4 jan jan | 6. února 2013 v 9:18 | Reagovat

tak voličů zemana je tu taky víc než jsme si mysleli.. lidi tyhle sračko-filmy potřebujou.. udržují si tím společenské zařazení. Po neuspěchu předchozích dvou, na tomhle konečně vydělá nějaký ty ku**y šustivý - jak jim s oblibou říká..

5 Astro Astro | 6. února 2013 v 10:02 | Reagovat

[4]: Tak přesně ta samá cílovka mě napadla. Voliči Zemana. Rovnou bych je z kina exportoval někam do prdele.

6 blesk blesk | 6. února 2013 v 11:27 | Reagovat

tak jestli to točili právě pro tuhle cílovku tak si můžou mnout ruce :-)

jsem slyšel že se na to chystají i voliči Kim Čong-una a Fidel taky něco povídal

7 Jan Jan | 6. února 2013 v 11:34 | Reagovat

[6]: jistě že je cílovka jasná.. ostatně proč nesebrat ty prachy ležící na ulici.
Zdenda to dělá filmem, Schickel rozjíždí Extra.
Tak se mi zdá, jestli my si ty Zemanovce nevytváříme vlastně sami..
Celkem ironie, né?

8 schickelgruber schickelgruber | 6. února 2013 v 11:47 | Reagovat

[7]: lol, zajimava myslenka :)

9 Severní Korejec Severní Korejec | 6. února 2013 v 13:25 | Reagovat

Ze vzdy nadavaji jen ti, co si nemuzou dovolit jen tak pro srandu natocit film. Nelibi se? Nedivejte se na to. Na tomhle blogu se pohybuje obrovske kvantum zavistivcu, hateru a dalsich, pro ktere je skoda jak kulky, tak plynu. A do me, sraci :-)

10 bobo bobo | E-mail | Web | 6. února 2013 v 14:31 | Reagovat

Czech Made Man geniálny film ktorý bol nedocenený len koli tomu že nieje jeho cielovka široká verejnosť ktorá nechápe geekov :D a podla traileru toto je síce pre širokú verejnosť ale bude to ešte väčší prepadák ako Hranaři

11 martin martin | Web | 6. února 2013 v 14:56 | Reagovat

ne, opravdu na tohle do kina nepůjdu, i když mi zaměstnavatel dává ty flexi passy a mám jich plnej stolek, tak ani zadarmo ne.

Po prohlédnutí traileru jsem se divil jedinému, že to nesponzorovala KSČM, jejich voličská základna by tím byla dobře zamířená :)

12 Astro Astro | 6. února 2013 v 15:28 | Reagovat

Jaký hater vole. Czech made man jsem viděl 3x a moc se mi líbil. Měl nějaké ty chybky, ale stejně jsem ho doporučoval kamarádům a kamarádkám.

Babovresky bych doporučil maximálně nepříteli :-).

[9]:

13 Západní Ukrajinec Západní Ukrajinec | 6. února 2013 v 15:56 | Reagovat

Sorry, ale na tohle do kina jít nemůžu. Kdybych na to šel, tvůrci by měli dojem, že humor postavený na kozách a Šoustalech je přesně to co chci. A to fakt nechci.

14 Jan Jan | 6. února 2013 v 16:00 | Reagovat

[8]: no ale vlastně zcela vážně - vždyť my z těchto lidí máme ten nejjednodušší zisk. Tahle většina se daleko líp ždíme. Ovečko, pojď na tuhle travičku - je zelenější..

[9]: hele, já proti tomu filmu ale vůbec nic nemám. možná se na něj i podívám - čistě ze studijních důvodů samozřejmě :D

[10]: propadák to nebude, to se s tebou i vsadím. mimochodem, jsem rád, že CMM je doceněný právě jen svojí cílovkou. co by se asi dělo, kdyby zemanovec pochopil jak se vydělávají peníze a o čem je život.. naše příležitosti by se zůžily. takhle pochopil našinec co měl a CMM mu nalil sílu do podnikatelských žil.

15 Jan Jan | 6. února 2013 v 16:10 | Reagovat

Lucka Bílá v rozhovoru o filmu řekla, že si za roli nevzala žádný honorář, protože má Trošku ráda a miluje jeho filmy.
Hádejte kterého prezidentského kandidáta podporuje :D
http://www.novinky.cz/specialy/dokumenty/290205-podporovatele-milose-zemana.html

16 Warlock Warlock | 6. února 2013 v 16:39 | Reagovat

Tohle je 4. film, treti byl Carmen 3D

17 Dealwithit Dealwithit | 6. února 2013 v 16:53 | Reagovat

Haters gonna hate

18 Jimmy Hayek Jimmy Hayek | Web | 6. února 2013 v 22:25 | Reagovat

Já nevím, ale to je Troška na tom tak bídně, že nedokáže udělat film, ve kterým by se stále neopakoval a kterej by nevycházel z 30 let starých Slunce seno...? Panenko Maria podsrpenská vidíš to?

19 Radek Bartuška Radek Bartuška | E-mail | Web | 6. února 2013 v 23:21 | Reagovat

Byl jsem na predpremiere filmu, kde mel uvod i Troska a herci a nebylo to vubec spatny. Zadny premysleni, ale na Trosku slusny. Propadak to komercne urciute nebude, tohle bude Zdenduv nejuspesnejsi film. I proto, ze se podarilo pritahnout do nej pomerne zajimavy sponzory...

20 ! ! | 7. února 2013 v 6:11 | Reagovat

Misto toho, abyjste zkulturnovali svoje okoli, vypoustite do eteru jen dalsi kvanta nevkusnyho odpodu. Tfuj

21 teomax teomax | 7. února 2013 v 10:00 | Reagovat

jenom tak pro ilustraci:
http://www.csfd.cz/film/316428-babovresky/

22 Jiří Jiří | E-mail | Web | 7. února 2013 v 10:16 | Reagovat

Ten trailer mě teda vůbec nezaujal - buď je ten film pěkná sračka nebo někdo neumí dělat trailery.

23 Východní Talián Východní Talián | 7. února 2013 v 10:39 | Reagovat

[21]:: Hodnocení na ČSFD vypovídá akorát o tom, že tam může hodnotit každý debil, který film ani neviděl.

24 Michal Michal | 7. února 2013 v 15:28 | Reagovat

Nevím proč se vždycky nejvíc šetří na scénáři. Nebo fakt nejsou lidi, kteří by to uměli napsat?

25 honza honza | Web | 7. února 2013 v 19:16 | Reagovat

to není o scénáři,Troška točí kromě pohádek samý sračky. Na tohle se nedá dívat, natož jít do kina.

26 Pepa Pepa | 8. února 2013 v 10:04 | Reagovat

Ježíš, to je strašný už z toho traileru! Jak někdo může tohle financovat? To vážně má někdo takovej žaludek podílet se na takových sračkách?!? FUJ!

(a to se mi CMM docela líbil)

27 Warlock Warlock | 8. února 2013 v 13:08 | Reagovat

Zadnej z vas tady neni cilovka tak co se k tomu citite potrebu vlastne vyjadrovat ?

Me se treba taky nelibi romanticke filmy a chodim snad nekam na ne nadavat ? Ne, proste to ignoruju a chapu ze jsou lidi kterym se to libi.

Hobbit nebo pan prstenu  k tomu mam odpor, ze to videt nechci, ale respektuju ze je nemalo lidi co jsou z toho nadseni.

Tohle bude prvni film na kterym se nazvejknem - 1/3 nakladu nam dala NOva + free reklamu, dalsi dost velky prachy se sehnaly z ruznych jinych zdroju takze vlastnich penez je v tom minimum a pocitam ze na tom vydelame 8-mi mistnou castku v korunach.

Takze se vam akorat muzu smat zatimco vy budete psat neco o srackach  ja budu pocitat prachy :D

28 Mushimushi Mushimushi | 8. února 2013 v 14:25 | Reagovat

Warlocku dream on :)

29 Pepa Pepa | 8. února 2013 v 14:54 | Reagovat

[27]: Děláš, jako bys těch peněz neměl už dost a možná netušíš, ale prachy se dají vydělávat i způsobem, ze kterýho se ostatním nezvedají žaludky.

Ale nic, tvoje svobodná volba, čím se zabýváš, když tě to baví ;-)

30 honza honza | Web | 8. února 2013 v 15:11 | Reagovat

[27]:hodně lidí to asi komentuje protože v postu Ahyda je něco o nesmazatelném příspěvku českému kulturnímu dědictví nebo tak něco. cílovka, necílovka Troškovy filmy (kromě pohádek) jsou prostě z hlediska filmového sračky. to, že vydělávají slušný prachy na průměrné české populaci je věc jiná.

31 Astro Astro | 8. února 2013 v 17:59 | Reagovat

To není o žánru, ale o kvalitě. Já si poslechnu i kvalitní lidovku, když bude kvalitní :-).

32 i-ParkedOn i-ParkedOn | Web | 8. února 2013 v 20:14 | Reagovat

Hranaři se celkem povedl.

33 Warlock Warlock | 8. února 2013 v 20:47 | Reagovat

Takovych lidi tady, co dokaze posoudit co je "kvalita"...zasnu. My jsme narod filmovych odborniku koukam. Nejen filmovych - vlastne vsichni vedi nejlip uplne vsechno a obvzlast dobre nam jde vsechno kritizovat :)

Pro me jedini relevantni kritici jsou ti, co si koupili listek a na filmu se dobre pobavili. Ne nejaci anonymni kriklouni na internetu co na to ani nepujdou.

A vzhledem k tomu ze se tyhlety nadavky u tohodle filmu ocekavaly automaticky, tak me je to jedno. Kdyby bylo CSFD pred triceti lety, tak by tam stejne nadavali na Slunce seno, ktery dnes vicemene  povazuji za dobre.

Nebo kdyz byl Czech made man v kinech, tak tady vsichni rvali, jaka je to strasna sracka. Dnes je to skoro kultovka. Atd.

A jinak na Babovresky uz je (pouze v siti Cinestar) prodano 7500 vstupenek a rezervovano 6500 a to je jeste tyden do premiery :DDD nana na na na na

34 Yoyo Yoyo | 8. února 2013 v 20:58 | Reagovat

Zdendo, na Michala Davida jsou taky vyprodané vstupenky dlouho dopředu, protože "sponzoři". Nikdo tady netvrdí, že ty tvoje Žabotřesky nebudou u plebsu trhák, klidně na tom může být vejvar. Tady jde spíš o to, že tě baví investovat do takovejch sraček a že to Ahyde chválí. A že to sračka je, na to nemusíš mít FAMU, abys to poznal. Ale každej máme jiný žaludek, že?

Já budu raději investovat do výzkumu na VŠ, kterej sponzoruje Nokia a z kterého třeba nebude nic. Jen dobrej pocit :-)

35 Warlock Warlock | 8. února 2013 v 21:26 | Reagovat

Psi stekaji a karavana tahne dal...

36 Michal Michal | 8. února 2013 v 21:29 | Reagovat

No natočit sračku, slyšet, že je to sračka a rozčilovat se co je to za sračky, to je už úplnej kolotoč sraček.

37 Dod Rzky Dod Rzky | Web | 8. února 2013 v 21:37 | Reagovat

"Pro me jedini relevantni kritici jsou ti, co si koupili listek a na filmu se dobre pobavili. Ne nejaci anonymni kriklouni na internetu co na to ani nepujdou."

tohle tady rikas pred kazdym propadakem a soudruh Troska rika to samy a jede jen na odlesku svy zasly "slavy" a na tom, ze do nej furt nejakej debil, co za par let zkrachuje, cpe love

a je to zcela nekonzistentni s "Nebo kdyz byl Czech made man v kinech, tak tady vsichni rvali, jaka je to strasna sracka. Dnes je to skoro kultovka. Atd."

i kdyby to byla kultovka - coz neni, groteskni kultovka je akorat tvoje zfetovana persona a jen v okoli tohohle blogu - tak kultovistost nema co delat s vydelkama... kvalita filmu a vydelek jsou obecne mimobezky a ty doufas ze nejakym zazrakem trefis aspon jedno

cely je to urputny, uz se na to vyser; u filmu musis bud trefit nejakej novej pohled nebo naopak mainstreamovy sracky... Troska uz davno mainstream neni

38 Warlock Warlock | 8. února 2013 v 22:01 | Reagovat

Anonymni psi stekaji a karavana tahne dal. ..

39 bumbator bumbator | 8. února 2013 v 22:01 | Reagovat

[35]:

Souhlasim, ze srackove, co nemaji co do huby muzou mlit. kritizovat umi kazdej, ale dat do pohybu myslenku, asi nikdo z nich nemuze,tak aspon nejak se musime vyjadrit :) nejak pohladit nasi jesitnost.

ale sem zvedavej.

CMM, spad filmu malo kdo chape. Hranari taky tady v CR malo lidi pochopilo.

Uvidime co Troska ti vnutil, aby to ceskoslovenske publikum pochopilo.

40 Warlock Warlock | 8. února 2013 v 22:02 | Reagovat

Az trzby u tohodle filmu presahnou 50 micu tak si sem jeste prijou LOLnout :D

41 honza honza | Web | 9. února 2013 v 0:51 | Reagovat

[40]: máš pravdu, Babovřesky jsou velký umění a ještě to vydělá balík :-D

a všichni co to negativně komentujou jsou závistivý kokoti lol

42 ShuwiX ... ShuwiX ... | E-mail | 9. února 2013 v 1:55 | Reagovat

Honzíku, z tebe se stává magnet na kokoty :D

Kde je prosímtě bereš? V materský školce?

43 Mickeyt Mickeyt | E-mail | 9. února 2013 v 2:28 | Reagovat

Vsichni co nevideli film a na zaklade traileru pisou jak se jim zveda kufr z filmu jsou zakomplexovany paka. Ani petina z vas by nedala dohromady scenar jako je tento. kritika je jedboducha ale az neco vyprodukujete sami tak odsuzujte praci jinych. je jednoduche si kopnout kdyz vite hovno o tom co to obnasi. nemuzu si pomoct ale intelektualu co maji hovno a zavidi zdendovi prachy je tady hodne. to vas ale nikam dal neposune byt si myslite ze jste sezrali moudrost sveta ;o))

44 Warlock Warlock | 9. února 2013 v 12:33 | Reagovat

[41]:
Vkladas me do ust neco, co jsem nerekl. Muj nazor je, ze co je umeni, je ryze subjektivni. Jenze ruzni samozvani kritici si mysli ze objektivni je, to co si mysli oni a nevudemuji si, ze to je a bude proste subjektivni.

Ty negativni komentare a ted myslim celkove, je to dneska vsude, lidi pisou halvne z frustrace nad sami sebou. Nechapou, ze tim ublizujou nejvic sami sobe.

Zatimco konstruktivni kritika je dobra, tak tu tady clovek na tomto blogu (a obecne vubec kdekoliv) vidi zridka. Jedna se skoro pokazde o jakesi vykriky do tmy...

45 Warlock Warlock | 9. února 2013 v 12:38 | Reagovat

Mimochodem komentare na blozich je presne to, proc nikdy nehodlam zadny blog delat - muset to pak mazat nebo se hadat s takovejhlema, obvykle anonymnima, negativkama ? To nemam zapotrebi. To me nic neprinasi. Misto blogu mam FB, tam muzu dat takovymto curackum ban a je klid.

46 honza honza | Web | 9. února 2013 v 15:27 | Reagovat

[Smazaný komentář]tak ne nety si nestěžuj.na netu děláš byznys, vyděláváš peníze a má to prostě pozitiva i negativa. pozitní je to, že vyděláváš ty love a jednou z negativ je, že se prostě může vyjádřit uplně každej a ještě anonymně, tak to ale prostě je a bude a asi je potřeba to přijmout, když na tom zároveň vydělávám.

a mám pocit, že se do toho stylizuješ sám, protože, jakmile se to co děláš někomu nelíbí, tak to hned musí být zamindrákovanej člověk, co ti závidí prachy.

beru to tak, že jsi našel místo na trhu, vydělal prachy, super, jsi prostě šikovnej. kvůli tomu se mi ale nemusí líbit Babovřesky a Troška, který podle mě prostě točí odpad i když se to spoustě lidí líbí a vydělá to peníze.

takže fajn, podílíš se na tom filmu, pravděpodobně vyděláš prachy, ale zase ten film a sebe neber tak vážně.

47 honza honza | Web | 9. února 2013 v 15:28 | Reagovat

[Smazaný komentář]tak na net si nestěžuj.na netu děláš byznys, vyděláváš peníze a má to prostě pozitiva i negativa. pozitní je to, že vyděláváš ty love a jednou z negativ je, že se prostě může vyjádřit uplně každej a ještě anonymně, tak to ale prostě je a bude a asi je potřeba to přijmout, když na tom zároveň vydělávám.

a mám pocit, že se do toho stylizuješ sám, protože, jakmile se to co děláš někomu nelíbí, tak to hned musí být zamindrákovanej člověk, co ti závidí prachy.

beru to tak, že jsi našel místo na trhu, vydělal prachy, super, jsi prostě šikovnej. kvůli tomu se mi ale nemusí líbit Babovřesky a Troška, který podle mě prostě točí odpad i když se to spoustě lidí líbí a vydělá to peníze.

takže fajn, podílíš se na tom filmu, pravděpodobně vyděláš prachy, ale zase ten film a sebe neber tak vážně.

48 Gorot Gorot | 9. února 2013 v 16:38 | Reagovat

[Smazaný komentář] ten ban bys jim mohl dat i na blogu.

49 Yoyo Yoyo | 9. února 2013 v 18:32 | Reagovat

[Smazaný komentář] Warlocku, nesouhlasné nebo kritické komentáře by ti měly pomoci a nepomůže ti, když se tomu budeš bránit a považovat to za negativita.

Když si někdo o něčem myslí, že to je sračka, tak je negativní? Když napíšu, že Zeman je mrdka, tak jsem negativní nebo mu snad anonymně závidím? Kdepak jsem vysoce pozitivní a jen nemám rád cypoviny a kokoty.

Jinak dobře, že nemáš blog a každého negativistu, co nesdíli tvůj názor na FB blokuješ. Tvůj život, tvoje cesta :-)

50 Dod Rzky Dod Rzky | 9. února 2013 v 21:26 | Reagovat

[43]: no vidis a ja ani nekoukam na trailer a s jistotou budu trvat na tom, ze je to kravina. Stejne jako je kravina lizat zabradli za mrazu, nechavat si platit za soustani, chodit k volbam a doufat ze se neco zmeni nebo rikat, ze zadna kravina neexistuje a vsechno, co skutecne nefunguje, se musi porad dokola zkouset.

Tupec troska se na konci sociku trefil do mainstreamu a pak tam mentalne uviznul. Zivot neni tak dlouhej, aby se dal marnit sledovanim kretenu porad dokola, jestli z nich neco nevypadne.

51 Mrdky na Blog.cz Mrdky na Blog.cz | 9. února 2013 v 21:52 | Reagovat

Koukám, že nejzajímavější jsou komentáře označené jako [Smazaný komentář] :-)

Nu, dobře, tak aby tento komentář nebyl smazán, tak prohlašuji, že Žabotřesky jsou nejlepší film století a Zdenda je nejlepší producent, co chodil kdy na planetě zemi :-)

52 Majkl Majkl | 9. února 2013 v 21:55 | Reagovat

Zdenislave, jsi spokojený? Cítíš se dobře, že tě všichni mají rádi za tvou dobrou práci a za to že podporuješ dobré věci? Že tě tvé děti budou uznávat jako dobrou a přínosnou osobnost a ne jako mrdku, co dělá píčoviny? :-)

53 MIrek MIrek | E-mail | Web | 9. února 2013 v 22:20 | Reagovat

Sice nejsem cílovka, ale zase ten film neodsuzuji kord když jsem ho neviděl. Apropo dneska jsem si přečetl že máme největší nezaměstnanost od roku 1933 a tak když už nic jiného dal tento film na pár týdnů práci pro pár desítek lidí.

54 bumbator bumbator | 10. února 2013 v 0:11 | Reagovat

[40]:

hele po pravde trailer. je shitovej. podoba se to slunce seno.

uvidime obsah. coz bude v rezii slunce seno ale v pojeti 21.stoleti internetu.

nevidel sem to nemuzu rikat.

ale jako cikelruber nemuze delat na blogu reklamu. spis ho bavi komentare az se ukechta k smrti.

z toho plyne ma te rad, ale asi nesouhlasi. nebo jeste se vubec nevyjadril pravdive o tvem novem pocinu.

55 Warlock Warlock | 10. února 2013 v 13:42 | Reagovat

Nema cenui komentovat tady to bych se ukomentoval a hlavne by to nebylo k nicemu. Snad jen ze je rozdil mezi knostruktivni kritikou, ktera je dobra a vykriky do tmy, ktere jsou ztrata casu byt i jen cist.

A pokud me nekdo nadava, ze jsem produkoval film, kterej me prinese mezi  10 a 20 miliony zisk CISTA RUKA a jeste to spoustu lidi pobavi, ze to je spatne a zo on by to nedelal, tak to  je proste vykrik do tmy.

56 Warlock Warlock | 10. února 2013 v 13:43 | Reagovat

Mimochodem tady ta squadra komentatoru by nadavala i kdybych treba dal vesekry majetek na charitu, tak by si vzdycky nasli nejakej zastupnej duvod proc nadavat. Ale je to dobra sonda do duse Ceskeho cloveka :D

57 schickelgruber schickelgruber | 10. února 2013 v 14:27 | Reagovat

[56]: to je fakt! :)

58 LM LM | 10. února 2013 v 18:08 | Reagovat

Ještě to ani nevyšlo a už je tu vlna kritiky... so sad :-(

59 Miky Miky | 10. února 2013 v 22:06 | Reagovat

[56]: Zdendo, zkus to a uvidíš, že sklidíš jen pochvalu a konečně se tě bude někdo vážit! Za sračky pochvalu určitě nesklidíš :-)

60 Johnson Johnson | 10. února 2013 v 23:01 | Reagovat

Zdenku, ser na ne. Naopak si myslim, ze mas s nimi prilis velkou trpelivost. I na FB. Jsou to blbi kkti.

P.S. Nejsem Shuwix, a ten film me taky nezajima, ale nemam s tim problem zit, naopak se mi to zda zajimave, zes to natocil. Good luck.

61 Warlock Warlock | 10. února 2013 v 23:14 | Reagovat

[Smazaný komentář]
Pochvalu si strc do riti, pochval se jeste nikdo nenajedl. Nejlepe se stejne pochvali clovek sam. Kdybych mel v zivote dat na vsechny chytroliny, co me radili co mam delat, tak do smrti delam nekde u pasu za podprumerny plat.

Kazdy komu se zadarilo v zivote tak to bylo prave proto, ze neposlouchal ruzne takovehle pitomce jako treba tady v komentarich ale ze se ridil rozumem svym.

Vy vsichni si muzete 30.4. 2013 na ufd.cz stahnout prehled, Babovresky budou mit tou dobou trzby pres 50 micu. Lepsi nez jakakoli pochvala - to jsou lide, kteri vytahli pro ne nemale penize aby se sli BAVIT.

62 Warlock Warlock | 10. února 2013 v 23:15 | Reagovat

[Smazaný komentář]
Pochvalu si strc do riti, pochval se jeste nikdo nenajedl. Nejlepe se stejne pochvali clovek sam. Kdybych mel v zivote dat na vsechny chytroliny, co me radili, co mam delat, tak do smrti delam nekde u pasu za podprumerny plat.

Kazdy, komu se zadarilo v zivote tak to bylo prave proto, ze neposlouchal ruzne takovehle pitomce jako treba tady v komentarich, ale ze se ridil rozumem svym.

Vy vsichni si muzete 30.4. 2013 na ufd.cz stahnout prehled, Babovresky budou mit tou dobou trzby pres 50 micu. Lepsi nez jakakoli pochvala - to jsou lide, kteri vytahli pro ne nemale penize aby se sli POBAVIT. Na rozdil od vecne negativnich komentatoru na netu.

63 ira ira | 12. února 2013 v 3:11 | Reagovat

[56]: Problém je, že ty si myslíš, že ti každý závidí prachy a proto ti sem píšou komentáře že je to blbost.

I kdybys na tom vydělal miliardu tak film postavený na humoru jako je kopání do koulí a že se někdo jmenuje Šoustal prostě sračka je a na to ho ani nepotřebuji vidět.

Samozřejmě to zaujme cílovku která čumí denně na ulici, ordinaci, 1226. řadu superstar nebo jinou sračku, protože jim taková zábava asi stačí no. Ráno si koupí blesk, přečtou si vtip s blondýnou  a spokojenej život...

Já tě celkem obdivuji za to, co jsi v životě dokázal. Věřím, že tě i ty Babovřesky stály dost práce a doufám, že se ti to v penězích vrátí.

Jen ten film je prostě sračka, nic víc, nic míň.

64 Západný Slovák Západný Slovák | 12. února 2013 v 7:51 | Reagovat

[56]:

[59]:

všichni jsou tak hrozně proti levici, hrdě volí cestu pravice a heslo - vydělej si sám, ale když jde o druhé, tak je potěší jen to, když ostatní mají míň a kdyby měli mít víc, ať to co nejrychleji někomu rozdají, anebo ať na ně uvalí daň pro bohaté, ještě se zasmějem, jen nám hlavně na nic nesahejte, cha cha cha, závist je mocná
pokud nevyhraju já, tak ať tu soutěž zruší úplně a nevyhraje nikdo, no nic, nechápu, proč někoho obdivovat za to, že podporuje charitu?! pokud to dělám, dělám to anonymně, dělám to pro sebe a nečekám obdiv, nedělám gesta
ale celé to je mimo téma filmu, ke kterému snad jen to - dokud ho nevidím, nehodnotím

65 Warlock Warlock | 12. února 2013 v 12:52 | Reagovat

[63]:
Nic takovyho jsem nerekl, nerikam a nereknu.

Stejny nazor mam a budu mit  nejenom u (nejenom svych) filmu, ale treba i hudby a jineho umeni. Proste umeni se hodonti SUBJEKTIVNE, kazdy ma jiny vkus.

Napriklad me prijde absurdni, ze je stejnymi "intelektualy" opovrhovan treba v muzice Michal David nebo v literature Michal Viewegh. Jsou to stejne arguemnty "sracka, zabijaci kultury, jen pro volice zemana, jen pro chatru co se diva na Ruzovou zahradu atd." a TITIZ lide.

Zatimco jsem jeste nevidel, ze by priznivci Trosky, Davida, Viewegha ci Ruzovky nekomu vnucovali at se na to divaji, skupina na "druhe strane abrikady" strasne rada rika, ze kdo nema jejich vkus je idiot/nekulturni, srackoar atd. Ale to vic rika o teto skupine nez o skupine co si proste posloucha a diva se na to, co se ji libi.

66 Warlock Warlock | 12. února 2013 v 12:53 | Reagovat

Tady jeste znova pro jistotu komentar 61/62 protoze je to oaznaceno jako "smazany komentar" tak si myslim ze to pak system smaze (jako udelal u jinych komentaru predtim):

Pochvalu si strc do riti, pochval se jeste nikdo nenajedl. Nejlepe se stejne pochvali clovek sam. Kdybych mel v zivote dat na vsechny chytroliny, co me radili, co mam delat, tak do smrti delam nekde u pasu za podprumerny plat.
Kazdy, komu se zadarilo v zivote tak to bylo prave proto, ze neposlouchal ruzne takovehle pitomce jako treba tady v komentarich, ale ze se ridil rozumem svym.
Vy vsichni si muzete 30.4. 2013 na ufd.cz stahnout prehled, Babovresky budou mit tou dobou trzby pres 50 micu. Lepsi nez jakakoli pochvala - to jsou lide, kteri vytahli pro ne nemale penize aby se sli POBAVIT. Na rozdil od vecne negativnich komentatoru na netu.

67 Tomas Z. Tomas Z. | 12. února 2013 v 15:09 | Reagovat

Zbezne jsem tuto diskuzi proletl a nejvice me fascinuje to, kolik lidi ten film hodnoti, ackoliv ho zrejme jeste nikdo z nich nevidel. Pokud neco, muzete se bavit maximalne o traileru - ale hodnotit na zaklade traileru film je stejne, jako hodnotit produkt na zaklade reklamy.

Osobne muzu rict, ze me ten film podle traileru nezaujal a divat se na nej chtit nebudu, protoze podobne zanry rad nemam.

Kdyz to tak vezmete, co je lepsi? Natocit uzasny kvalitni film, ktery bude vychvalovany ruznymi odborniky, ale bude se libit jen uzke skupince lidi, nebo natocit obycejnou komedii, kterou oceni mnohem vetsi skupina?

Na to neexistuje odpoved. Oboji ma svoje pro i proti. Napriklad se da namitnout, ze tocit "hodnotny" film, na ktery se ale skoro nikdo nepodiva (treba proto, ze je moc slozity), je mrhani prostredku, ktere by se dali vyuzit lepe (=> vic lidi by z toho melo uzitek).

Priznam se, ze ja osobne bych se asi radeji podival na ten "intelektualni slozity film" a s lidmi, kteri se smeji nejprimitivnejsim vtipum, se vetsinou nechci ani moc stykat. Ale tim, ze pro ne jeden clovek nenatoci film, se prece nic nezmeni - udelal by to nekdo jiny. Navic je kazdeho rozhodnuti, jak se chce bavit. Moje rozhodnuti pak bude, ze se takovym lidem a takovym filmum budu vyhybat, ale to uz je zase jen a pouze moje vec.

Proste to imho chce trochu vetsi nadhled a min negativnich emoci...

68 Warlock Warlock | 12. února 2013 v 21:59 | Reagovat

[67]:
Opet se tocime kolem jednoho: KDO a JAK muze film oznacit jako "hodnotny" ? Neexistuje OBJEKTIVNI meritko, krome prodanych vstupenek do kina.

Vse ostatni je SUBJEKTIVNI.

Cili NEKDO si mysli ze neco je "hodnotny film", nebo si to mysli skupina lidi. Ale kde berou tu jistotu ze subjektivni nazory male skupiny lidi z toho dela nepopiratelny fakt ? To dela jen to ze ty lidi si mysli, ze jsou v necem lepsi, prevazne si mysli ze jsou chyrejsi, vzdelanejsi. Ale ono "pycha predchazi pad"...

69 Dod Rzky Dod Rzky | 12. února 2013 v 23:01 | Reagovat

[68]: Samozrejme: nikdo tu neochutnal hovno, takze musime pripustit, ze je mozny, ze je to uplne super lahudka

furt dokola se tocis pouze a jen ty

fascinujici tady je jedina vec, ze idiot co tohle opakuje byl schopen nekdy neco vydelat vlastni hlavou bez scamu

Takze opakuju: z hoven a troskovych filmu se da proste jen blejt

70 Warlock Warlock | 13. února 2013 v 14:11 | Reagovat

[69]:
To je argument jak na 1. stupni zakladni skoly. Zatimco je znamo, ze hovno nikdo neji, protoze zapacha (pricemz ti muzu oponovat - kazde dite do nejakych 3 let veku nema problem jist hovna a je velmi pravdepodobne, ze jsi je jedl i ty), tak je zaroven znamo, ze kazdy ma v umeni jiny vkus.

Ty si proste presvedcen, ze jedine TVUJ vkus je ten jediny spravny a komu se libi neco, co se tobe nelibi, je volic Zemena/debil/buran/hovado atd.

Fascinujici je, ze bys strasne rad vydelaval jako ja, ale nemas na to.

Jo a vzhledem k tomu, jak je v predprodejich vyprodano, tak tech 50 mega na trzbach je myslim uz jistych. A ty se budes furt trapit a uzirat se a budes se snazit si ulevit anonymnim nadavanim a oduvodnovanim, ze ty jses vlastne lepsi. Ale uziras se tim sam, vevnitr a skodis tim jenom sam sobe. Akorat o tom nevis, jses na  jinym levelu a v tomhle zivote se k pochopeni toho, co rikam, takrka jiste nedopracujes.

71 honza honza | 13. února 2013 v 17:00 | Reagovat

http://kultura.idnes.cz/upoutavka-k-filmu-babovresky-djl-/filmvideo.aspx?c=A130213_154347_filmvideo_jaz

72 Tomas Z. Tomas Z. | 13. února 2013 v 20:39 | Reagovat

[68]: Samozrejme, je to velmi subjektivni a pokud to z meho komentare vyznelo jinak, nestastne jsem se vyjadril.

73 Warlock Warlock | 15. února 2013 v 11:46 | Reagovat

Tak hele, picusove, prvni den v kinech 17314 divaku a trzby skoro ctyri mega. A to byl teprv ctvrtek, cekame hlavni smrst v kinech dnes a zitra...

74 Warlock Warlock | 15. února 2013 v 12:12 | Reagovat

Oprava 27314

75 Warlock Warlock | 15. února 2013 v 14:37 | Reagovat

Tak to cislo byly jen MULTIPLEXY, finalni cislo vcetne malych kin je za tento jediny den (ctvrtek) 36.164 :)

76 Barryx Barryx | 15. února 2013 v 15:17 | Reagovat

Musím říci, že v den premiéry této nové letní komedie, sice nebyl zaplněn sál, ale zato smích provázel film od začátku do konce. Nebyl nikdo, kdo by se za celý film alespoň jedenkrát upřímně a od srdce nezasmál. Co se týče hereckého obsazení, bravurně svou roli "největší drbny - Horáčkové" a typické české důchodkyně zvládla paní J.Synková, před tou smekám. Avšak pro mě nejzásadnějším očekáváním byla role Ivany (sestry nově příchozího faráře), kterou hrála Lucie Vondráčková. Jako jeden z velkých fanoušků Lucky, musím říci, že ne v každé scéně byla zcela přirozená, někdy až promyšleně prkenná, ale to bych jí s klidnou duší odpustil. Po dlouhé době (od dob Snowborďáků či Post Coita) je vidět, že na sobě zamakala a ukázala, jak zvládne roli typicky obyčejné české holky. Dalšími mě sympatickými tvářemi filmu byla paní starostová (V.Žilková), farář Šoustal (L.Langmajer), pan starosta Stehlík (P.Kikinčuk) a leč chvilková "návštěva" romky Lucky Bílé. Ta dokázala, že i během několika minut (co se na plátně mihne) dokáže v klidu smést svým výstupem ostatní hrdiny filmu! Dále pak nemohu opomenout místní "děvčata" - babovřeské drbny, na těch vlastně celý snímek stojí. Je pravdou, že některé scény (zrychlení pohybu, apod.) či opakované dialogy jsou přehrávané ze Slunce sena, ale vždyť právě takové dialogy dělají české komedie těmi opravdu "českými". Co bych ale vytkl, jako jediné větší negativum filmu - je onen výbuch od odhozené zápalky, ve scéně kdy Ivana a Adam zapalují svíčky na terase vily. To skutečně nemuselo být. Abych shrnul výsledek, pak si po pravdě myslím, že pan režisér Troška nejlépe z českých režisérů, zná pravou náturu českého národa a dokáže ji propsat na plátno. Nepřijde mi, že by se za takovou oddechovou letní komedii muselo dávat nulové hodnocení. Však Slunce seno…, je také populárnější dnes, než tomu bylo před dvaceti lety. Počkejme si, jak s odstupem času se budeme na tento ryze český film jednou dívat. Věřím, že většina z nás se ve filmu najde, nebo alespoň pozná lidi z blízkého okolí a sami si řekneme "Hergot, jak nás ten Troška tak dobře zná??". Příjemný je i konec filmu, který nám něžně otevírá dveře do dalšího (pro mě v to pevně doufajícího) dílu!

77 jen jen | 16. února 2013 v 9:53 | Reagovat

[75]: Myslim, ze vetsina ti veri, ze na tom nejaky prachy udelas. Vetsine lidi tady jde o to, ze je to proste brutalni sracka (a jo, jasne, subjektivní vec, atd. atd.).

78 Warlock Warlock | 17. února 2013 v 0:25 | Reagovat

Za 2 dny trzby pres 9 mega
CHACHING !
Vetsina lidi by tady za 10 litru sezrala vlastni hovno ale film co vydela desitky milionu to by samozrejme ne-ne-nedelali ne to je prece jasny :D LOOOL

79 subyduby subyduby | 17. února 2013 v 3:02 | Reagovat

zdendo ten argument s deseti tisici a sezranim hovna pouzivas pomerne casto, mel by sis ale uvedomit ze je chyba hodnotit druhe podle sebe, aneb to zes ty byl ochotnej nechat se v mladi za par supu sukat do prdele neznamena, ze to takhle maj vsichni :) vis co by me zajimalo? co se stalo s tim zabavnym dennym z dob ahyde blogu, proc je z tebe ted takovej hysterickej kokot, je to proto ze min fetujes? vzpomenes si jeste vubec, ze sis z toho jak shuwix lezl do riti ahydovi delal srandu? dneska mas na facebooku podobnejch servilnich patolizalu celou hordu a shuwixe navrch, neprijde ti to divny?

80 schickelgruber schickelgruber | 17. února 2013 v 3:02 | Reagovat

ty vole to jsi za prvni vikend uz dvojnasobne prekonal CMM za celou dobu

81 Warlock Warlock | 17. února 2013 v 10:59 | Reagovat

Po sobote mame
111,900
15,725,320 CZK
Takze vic nez Hranari, CMM i Carmen za celou dobu dohromady.
Trhneme rekord opening vikend (Kajinek) a halvne lidem se to libi a DOPORUCUJI SI TO (viz Facebook).
Haha co ted vy kundy chytry, co reknete ed ? :D

82 Warlock Warlock | 17. února 2013 v 11:03 | Reagovat

[79]:
Tak predne je videt ze bedlive ctes muj Facebook protoze to je jedine misto kde jsem to parkrat pouzil pokud vim.

A na zbytek svejch kecu si hlavne najdi nejakyho terapeuta, protoze mas problem, a je to TVUJ problem, nikoli muj.

Ty kecy jsou PORAD STEJNY, dokola porad a to samy, vsichni mluvite stejne, at uz o JBm, o me, o komkoliv. Je vas par a jste jako mrnavej a strasne vzteklej ratlik. CLovek se nad tim muze zamyslet kdyz to cte poprvy nebo podruhy, ale po tisici prvy uz jenom rekne "ha - diagnoza promluvila".

Jak se rika - hodne povolanych, malo vyvolenych :D

83 teomax teomax | 17. února 2013 v 17:58 | Reagovat

82.
co rekneme ted? ze jsi objevil gold-mine, takze se tady vsichni tesime na babovresky 2, 3, 4, 5....

84 Warlock Warlock | 17. února 2013 v 19:04 | Reagovat

No dvojka uz se zacina natacet v kvetnu :)

85 honza honza | Web | 20. února 2013 v 15:34 | Reagovat

hurááááá

86 Warlock Warlock | 19. března 2013 v 16:34 | Reagovat

Trzby budou pres 100 milionu HAHA kundy

87 Nat  .lkeefe Nat .lkeefe | E-mail | Web | 28. dubna 2017 v 9:15 | Reagovat

He loses his temper very often.

She felt ill at ease because of her cheap dress.

88 Rrepair lkeefe Rrepair lkeefe | E-mail | Web | 29. května 2017 v 0:12 | Reagovat

Every time I ask her to help me with typing, she gets on her high horse.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama