Aktualne nejvetsi brzda ePojisteni: nabor lidi

5. října 2012 v 14:01
Faktor, co ted nejvic omezuje rust ePojisteni.cz je nabor telefonnich makleru. Aktualne je situace takova, ze kdybychom mohli, hned jich nabereme tak 15. Ale oni nejsou, respektive nehlasi se nam jich dostatek. To je asi nejvetsi faktor, co nas ted omezuje v rustu. Protoze nemuzeme vic tlacit na marketingove kampane, protoze by ty extra poptavky nemel kdo obvolat. Zrejme je, ze budeme muset zacit byt vic kreativni - vice investovat do naborovych kampani, vedle interniho HR pridat i agentury, mozna otevrit dalsi call centrum nekde v jinym meste kde je vyssi nezamestnanost apod.Mimo to samozrejme pracujeme na konstatnim zvedani produktivity prace soucasnych zamestnancu, kde je porad nastesti velky potencial.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Martin Martin | Web | 5. října 2012 v 15:23 | Reagovat

Jestli můžu doporučit (dělal jsem v call centru), tak zajímavá skupina lidí je maminy na mateřské dovolené a VoIP.

2 J. J. | E-mail | 5. října 2012 v 15:32 | Reagovat

Z dlouhodobyho hlediska je uvaha nad vytvorenim call centra v lokalite s nizsi zamestnanosti dle me spravna. Viz. napr.  call centra O2, Raiffeisenbank a Vodafone na severu Cech.

3 ojean ojean | 5. října 2012 v 16:28 | Reagovat

prestehuj to do nejakyho mensiho mesta, zakaznik resil stejnej problem pred par lety, sel do tabora. mensi platy a stejne to lidi zerou. a voip telefony pro maminy zkousel taky, nakonec ale bral na todle duchodce, tam aspon nervaly decka...

a z jinyho soudku: mi to tvoje pojisteni stalo 5kk, nejakej smudla tam to trosku podelal a jsem veden jako neplatic... a jed pak s motorkou na technickou bez pojisteni... to mi dluzis minimalne pivo:-)

4 Petr Jirásek Petr Jirásek | Web | 5. října 2012 v 18:48 | Reagovat

Dva roky zpatky jsem videl reportaz na CT24 v ekonomice s jednim reditelem ostravskeho call centra. Rikal, ze jim chybi lidi. V radu desitek. A to i presto, ze je v tom kraji tak vysoka nezamestnanost. I kdyz se snazili k tem lidem dostat pres urady prace apod., tak ve vysledku se jim povedlo obsadit jednotky pozic.

5 MC MC | 5. října 2012 v 19:43 | Reagovat

Pritelkyne dela v jednom callcentru v Tabore a dost si tam ted lidi stezuji na zamestnavatele. Kdyz bysme uzavreli nejakou zajimavou dohodu, myslim, ze by nebyl problem vsechny lidi pretahat a udelat tam nove callcentrum. Klidne muzem udelat firmu a jet 50/50.

6 Tomas Tomas | Web | 5. října 2012 v 22:11 | Reagovat

z pohledu provozovatele menšího call centra v krajském městě: sehnat dostatek kvalitních lidí je hodně těžké i mimo Prahu, ozkoušeli jsme snad všechno - pracák (úplně o ničem), inzerci, web, socku atd... nakonec úplně nejefektivnější cílení na brigádníky je oslovit je přímo ve školách / před školami - nástěnky + distribuce letáků do ruky. a dát dokupy pár dlouhodobě a efektivně pracujících operátorů z domova - to je slzavý údolí... 4 z 50, se kterými jsme to zkusili ...

7 PK PK | Web | 5. října 2012 v 22:20 | Reagovat

udělám si tu trochu PR:
až budete někoho hledat, můžete ZDARMA přidat inzerát na pracovní portál eJOB.cz (zaměřený pouze na IT, telekomunikace a administrativu)

8 KamilT KamilT | 6. října 2012 v 10:08 | Reagovat

Vtipnej překlep v titulku :) na první pohled mě napadlo, že se tam píše "burza", tak jsem si říkal, co jsi zo zase vymyslel, a vida, všechno je jinak :)

9 eMost eMost | 6. října 2012 v 16:17 | Reagovat

Jsem z Mostu, lidi, co jsou na pracáku jsou nepoužitelný - po letech si odvykli pracovat, jsou demotivovaní, unavení životem (nedivím se jim). Možná s dohledem šikovného a zkušeného psychologa by se podařilo je opět dostat do pracovního procesu.
Druhou možností je přetáhnout už zaměstnané vysokoškoláky - můj spolužák, absolvent ČVUT, zde dělá technického náměstka za 12500 Kč hrubého (obvyklá mostecká mzda pro VŠ). Protože tu má byt a rodinu, není schopen se dokopat odstěhovat do Prahy, ale místo by rád změnil. Možná se zkusit zaměřit na tyto lidi.

10 tom tom | 7. října 2012 v 12:56 | Reagovat

byl jsem kvůli byznysu několikrát ve velkém callcentru Contacc SE na Kolbence. Pro mě celkem překvapení - top interiér, relax zóna s fotbálkem, sedacími soupravami, kuchyní atd. Člověk z managementu říkal, že mají sice vysokou fluktuaci, ale kapacity mají průběžně plné, prý i díky relativně vstřícnému přístupu k zaměstnancům. Takže je tom asi hodně i o pracovním prostředí a přístupu k lidem no..

11 petr petr | 7. října 2012 v 14:46 | Reagovat

Tak práce jako telesales není nic moc a dost špatně placená. Takže když zaplatíš lidi, budeš jich mít co chceš. A určitě neplatí, že když je někdo dobrej, tak si vydělá hodně. Možná jako podomní prodejce ale ne přes telefon...

12 Andre Andre | E-mail | 7. října 2012 v 15:31 | Reagovat

[10]: K čemu fotbálek, top interiér atd. když máš malý peníze? Viz. ta fluktuace.

13 badoo-seznamka badoo-seznamka | E-mail | Web | 7. října 2012 v 18:34 | Reagovat

Lidi jsou ze všech těchdle prací v telesales unavení. Když vidím jak v některých telesales firmách maká člověk 8 hodin denně, ty výsledky má (prvotní konverze, nějaký souhlas se smlouvou) a nakonec si za těch 160 hodin vydělá 3800,- Kč. Proto pořád nabírají, všude jsou mraky inzerátů, každý týden přijde 30 lidí, z toho vyberou 15, 7 jich odejde do dvou týdnů a zbytek do měsíce.

14 Tomas Tomas | Web | 7. října 2012 v 20:07 | Reagovat

11, 13: ne až tak úplně, samozřejmě určitě jak kde. ale i když ti nejlepší hpp mají kolem 25 a brigádníci v průměru cca 600 až 800 za odpoledne - což imho nejsou úplně zlý peníze - i tak je problém sehnat lidi, kteří chtějí pracovat...

15 durgo durgo | 8. října 2012 v 13:30 | Reagovat

Kolko zaraba makler na telefon v tvojej firme?

16 Andre Andre | 8. října 2012 v 13:56 | Reagovat

[13]: Za 160 hodin 3 800 Kč? Se nedivím, že to nikdo nedělá. :DDD

17 Lukinohk Lukinohk | E-mail | 10. října 2012 v 20:53 | Reagovat

"if you pay monkeys - you will get monkeys" Nebo jak se to říká? :-) Call centra zachází se zaměstannci jak s kusem hadrdu a platí naprostou almužnu, tam dělají jen zoufalci/studenti/matky na mateřské co nemají jinou možnost a fluktuace tam je maximální :-)

18 lukas lukas | 13. října 2012 v 0:39 | Reagovat

vzdaleny call centrum zkuste.. treba ceska sporitelna ma detasovany call centrum hq v prostejove...

19 jan jan | 18. října 2012 v 15:12 | Reagovat

ad ePoj. - neuvažujete se s centrumem a seznamem nějak dohodnout ohledně poskytnutí Vašeho know-how - enginu nebo nějakýho sharu na trhu.. jestli to myslej s amplionem a sfinancema vážně, tak by Vás mohli časem dost dobře dohnat. Takže.. jak to máte ošetřený do budoucna? Nebojíte se toho?

20 Kamor Kamor | E-mail | 23. listopadu 2012 v 8:15 | Reagovat

Mozna by to chtelo zmenit pristup k zamestnancum. Jestlize mate na zamestnance vysoke naroky (a to Vy mate) a pritom je nedokazete dostatecne motivovat a nevazite si jich, tak se nemuzete divit, ze mate vysokou fluktuaci. Vyzadujete-li po vedoucich zamestnancich odpovednost, museji mit i dostatecne kompetence. Ale toto je ve Vasi firme problem uz od zacatku. Tak se nedivte, ze u Vas kvalitni pracovnici vesmes utekli jinam (az na nekolik malo vyjimek).

21 Naty Naty | E-mail | Web | 30. ledna 2013 v 13:15 | Reagovat

Problém je v tom, že praca telefonickeho operatora je dost namahava a pre mnohych aj frustrujuca, takze to vydrzi robit dlhodobejsie malokto. Oslovit ludi v regionoch s vysokou nezamestnanostou je urcite dobry napad.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama