Slevomat Ventures vstupuje do Pizzatime.cz

26. září 2012 v 14:16
Pred tydnem jsem schickelgruberovske Q&A rikal, ze jeden ze segmentu, kterymu prikladam velky potencial je rozvoz jidel nebo booking restauraci. Dneska jsem se dozvedel, ze Slevomat vstoupil do Pizzatime, coz je mimochodem projekt, ktery se ucastni StartupYardu, takze o to vic gratuluju. Jinak Pizzatime byl muj nejvetsi favorit v tomhle behu, ale bylo to na me moc maly zatim. Kazdopadne myslim, ze po vedenim Slevomatu se da Pizzatime cca zdesetinasobit behem 12-18 mesicu. Imho great deal pro obe strany, velky congrats.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Robin Robin | Web | 26. září 2012 v 14:50 | Reagovat

To se mi libi.

2 adam adam | E-mail | Web | 26. září 2012 v 15:31 | Reagovat

dík!

3 TS TS | 26. září 2012 v 16:01 | Reagovat

jojo vypadá to slušně, ještě placení by to chtělo pořešit, cash on delivery je teď super, ale možná by se tu našlo i místo:-)
Máte ponětí jestli tam bude nějaký superduper loyalty program?

4 VB VB | E-mail | Web | 26. září 2012 v 21:07 | Reagovat

Pizzatime vypadá sice dobře, ale jako služba je to hroznej shit, většinou než vůbec pošlou objednávku tak to trvá klidně hodinu, zvlášť pokud je to mezi 18-20 hodinou. Nemožnost platby kartou na místě nebo aspoň online a jejich věrnostní program s body ... Fakt by to chtělo hodně dopracovat. To třeba Delivery.cz má služby mnohem kvalitnější i když je to koncipovaný jinak

5 Petr Jirásek Petr Jirásek | Web | 26. září 2012 v 21:33 | Reagovat

Jednu dobu jsem to hlouběji procházel a příjde mi to takový nedotažený. Ale myšlenka je dobrá.

6 nejchytrejsi anonym nejchytrejsi anonym | 27. září 2012 v 0:05 | Reagovat

Problem pizzatime.cz je v tom, ze to vytvari lide, kteri nemaji zkusenosti z pohledu majitele delivery byznysu (jako restaurace). Dalsi slabinu celeho konceptu vidim v tom, ze pokud je podnik lokalne uspesny, tak si muze za celkem nizkou jednorazovou castku nechat udelat online delivery sam a nemusi dlouhodobe platit desatek dalsimu subjektu. Na vyznamnejsi marketingovy prinos pizzatime neverim (tj. ze pizzatime privede nove zakazniky, kteri doposud dany podnik neznali). Spis je to tak, ze pizzatime.cz obsluhuje za desatek jiz stavajici zakazniky daneho podniku, coz je pro majitele koncept dost na hovno. Ale vetsina hospodskych jsou paka, takze je dost mozne, ze to sezerou stejne tak jako zerou pro gastro byznys totalne nevyhodny Slevomat koncept.

7 nejchytrejsi anonym nejchytrejsi anonym | 27. září 2012 v 0:06 | Reagovat

Jeste bych dodal, ze efektivni marketing restauraci a rozvozu funguje uplne jinak nez si mysli chlapci z pizzatime a ze slevomatu.

8 Mikey Mikey | Web | 27. září 2012 v 9:07 | Reagovat

[6]: Původně jsem chtěl napsat komentář a nakonec to vyšlo na článek... Viz. web.

9 Nat  .lkeefe Nat .lkeefe | E-mail | Web | 28. dubna 2017 v 8:52 | Reagovat

He stands out in any group of people.

He killed her in cold blood.

10 Ремонт холодильников lkeefe Ремонт холодильников lkeefe | E-mail | Web | 9. května 2017 v 14:58 | Reagovat

There’s no use talking to him about his spending habits, so save your breath.
I hate it!

11 Rrepair lkeefe Rrepair lkeefe | E-mail | Web | 28. května 2017 v 23:48 | Reagovat

You can trust it, it’s firsthand information.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama