Radost slyset takovyhle feedback

17. května 2012 v 22:56
V ePojisteni.cz jsme ted nove zacli sbirat feedback nasich klientu (tech, kteri skutecne uzavrou smlouvu, jenom ti mohou dat feedback), vysledky jsou zde. Je samozrejme obrovska radost se podivat na vysledky a jenom me to utvrzuje v tom, jak mame dobry business. Je to samozrejme obrovska zasluha Dusana a Davida a celeho tymu. Ten nas super servis, profesionalita a value pro zakaznika ma za nasledek to, ze samozrejme generujeme znacnou word-of-mouth, zakaznici si nas doporucuji mezi sebou, cimz zase setrime na marketingu. No, holt to mame hezky postavene no, nechtel bych byt v kuzi nasich konkurentu.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 eMan eMan | 17. května 2012 v 23:49 | Reagovat

hlavně lidi na callu jsou schopní, všechno vysvětlí a všechno dobře ví...

2 jakubuv zebrik jakubuv zebrik | 18. května 2012 v 0:04 | Reagovat

hehe z posledni vety je navopak jasne videt ze z nich mas strach )

3 fandor fandor | 18. května 2012 v 1:55 | Reagovat

Trochu ti nachčíju do studánky - to hodnocení je od 48 zákazníků, kolik je váš celkový kmen? 100k lidí? :)

4 Honza Honza | E-mail | Web | 18. května 2012 v 7:10 | Reagovat

Fandore nechči tady, to už jsi udělat s tou Petrou B. :-)
Podle mě feedback víc píšou ti nespokojení, takže ať jich je 5 nebo 5000, tak to vychází dobře.

5 Povko Povko | 18. května 2012 v 7:36 | Reagovat

Neni dneska uz ten fungujici back-office samozrejmosti?

Zkus si Pojistito, Pojistitel, klikpojisteni (Ronovsky a Sfinance to taky brzy doladi) - v 80% pripadech ti zavolaji behem 5-15ti minut. Navic Pojistito je ted o 20-30% levnejsi s Axou, nez Epojisteni se Slavii.

Nebudou se ty rozdily v back-office trochu smazavat? Nebude to ted vice o marketingu a produktu? Nebo o cem to ted bude, konkurence je hodne.

6 Jirka Jirka | 18. května 2012 v 8:18 | Reagovat

Drzim palce a fandim ale toto se moc nepovedlo - nezni to moc presvedcive :)

7 yo yo | 18. května 2012 v 8:33 | Reagovat

ta sluzba je fakt dobra, jedno auto jsem tam pojistil a neni tomu co vytknout :)

8 Kenny Kenny | 18. května 2012 v 8:56 | Reagovat

No spokojenost ihned po uzavreni smlouvy neni az takovej zazrak. Zajimalo by mne zda zakaznici budou mit sanci napsat review az po nejake dobe, az napr. zjisti, ze behem pojistky u ePojisteni pres flotilu se jim nenapocitavaji zadne bonusy, pripadne ze nemohou vypovedet smlouvu jak jsou zvykli - k vyroci smlouvy - ale k vyroci flotily, o kterem ani netusi kdy je. Kvalitni sluzby do doby nez ze zakaznika dostanu prachy se nejak tak predpoklada u normalne fungujiciho businessu. Dulezite ale je, aby se firma po tom co zakaznik zaplatil k nemu nestavela zady, pokud ma nejaky problem. Ale i tak drzim palce, preci jenom tyto online pojistitele trosku zahybali s cenami na ceskem pojistnem trhu.

9 ojean ojean | 18. května 2012 v 16:31 | Reagovat

a vis ty co, ja si te vyzkousim, pred mesicem sem poslal do*** direct, tak schvalne co mi vypadne od tebe... :-)
schalne jestli po dlouhy dobe udelam aktualizaci na nasrat.cz .../jojo, je to vydirani/

10 ShuwiX ShuwiX | E-mail | 18. května 2012 v 22:25 | Reagovat

Ako hovorí Kenny, review kolenovrtov hneď po uzavretí zmluvy má nulovú výpovednú hodnotu.

11 Nat  .lkeefe Nat .lkeefe | E-mail | Web | 28. dubna 2017 v 9:10 | Reagovat

Hold on! I’ll be back in a minute.

The bottom line is, I don’t have enough money.

12 Ремонт холодильников lkeefe Ремонт холодильников lkeefe | E-mail | Web | 9. května 2017 v 15:09 | Reagovat

His acting success went to his head.
How disgusting!

13 Rrepair lkeefe Rrepair lkeefe | E-mail | Web | 29. května 2017 v 0:06 | Reagovat

Pay the bill and you’ll be in the clear.

14 Mossi N lkeefe Mossi N lkeefe | E-mail | Web | 17. června 2017 v 1:29 | Reagovat

He doesn’t stand a chance of getting it.

15 Mossi N lkeefe Mossi N lkeefe | E-mail | Web | 18. června 2017 v 13:39 | Reagovat

He’s quiet, sensible and down to earth.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama