Denny medialni hvezda

13. května 2011 v 0:14
Zacinam mit dojem, ze nam vsem dobre znamy Zdenda zacina bejt nejmedializovanejsi osoba v Cesky republice. Jenom v tomhle tydnu obrovsky rozhovor v Reflexu, mensi v Tydnu a dneska jeste Mlada Fronta, kde Zdenda cile diskutuje pod clankem. Co je strasne vtipny je, ze v tech rozhovorech mluvi uplne stejne jako na legendarnim foru TMfor, jenomze s tim rozdilem, ze tam bylo 15 lidi :))) Jinak v tech rozhovorech zase klasicky na sebe vyzvanil uplne vsechno, on proste neumi rozlisovat mezi klabosenim v hospode a clankem, co si precte desetitisice lidi, proste clovek absolutne nedotcenej jakoukoli pretvarkou. Takovejch lidi je fakt absolutni minimum, 99% populace proste v sobe ma rysy nejakyho spolecenskyho chameleona.
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (171)
Zobrazit starší komentáře

101 yo yo | 17. května 2011 v 17:38 | Reagovat

[98]: tisic lidi, tisic chuti, mne zrovna tahle scena prisla z celyho filmu nejsilnejsi a jestli se mi neco z "kokainu" vybavi jako prvni, tak je to tohle, bez toho by ten film byl jen takova americka pohadka

102 Solik Solik | 18. května 2011 v 10:29 | Reagovat

solidne rozjeta diskuse

kdyz tam das tvoji zpoved tak si to dvd koupi i lide kteri uz film videli ja teda urcite, hlavne nekdo ten film pak ripne a hodi na net to je jasny ale u bonusu se to skoro nikdy nedela coz je taky plus

jinak me se film libil ale to se libi vsem kteri vedi o cem je a na co jdou, na tvym miste bych se na nakou predelavku vyprdnul jen se z toho poucil pro pristi filmy
ale pokud to predelas budu se tesit na dalsi navstevu kina

103 Kulich Kulich | 18. května 2011 v 12:03 | Reagovat

[102]: Naopak. Mě se ten nápad s předěláním líbí čím dál víc. Když se na to podíváš z jeho pohledu, nemá co ztratit. Mega navíc ho nezabije. Pak je to jen zábava, možná i se zajímavým výsledkem.

Jen by to měl asi stihnout, než se mu rozroste rodina, protože podle mojí nedávné zkušenosti to pak bývá s časem a energií trochu.. komplikované. ;)

104 Warlock Warlock | 18. května 2011 v 12:46 | Reagovat

[103]:
Presne tak, vylozene uz se na to tesim, kazdy den me neco napadne.

Samozrejme ja dam jen vizi, seznam zaberu, co chci zpomalit, co zrychlit, hudba atd a pak to udelaji profici presne podle instrukci.

105 Warlock Warlock | 18. května 2011 v 12:55 | Reagovat

[103]:
Ja s pritelkyni neziji (mame kazdy svuj byt) a najmu 1-2 pomocnice takze to pro me tak narocne snad nebude - ani casove ani psychicky :)

106 Kulich Kulich | 18. května 2011 v 13:24 | Reagovat

Dobře děláš. Lidi se u nás dívají na chůvy a jiné pomocnice po porodu skrz prsty, ale je to spíš jen proto, že si je sami nemohlou dovolit.

Z vlastní zkušenosti říkám, že pokud má chlap svojí ženskou aspoň trochu rád, tak by jí měl tento servis dopřát. Alespoň ze začátku, než se to zajede. Jinak je to fakt zákuř. :)

107 Mirek Mirek | 18. května 2011 v 16:00 | Reagovat

Já pořád nechápu, co je na tý Tvý zpovědi tak strašnýho, že to je tak přísně tajný.:)
Pokuď tam nejde o nájemný vraždy, tak jde o hovno. Od revoluce přišlo o život tisíce bílých koní, podnikatelů. Sám jsi napsal, že jste s Ahydem oproti českým miliardářům, lobystům, některým politikům až třetí liga.

108 Lider Lider | 18. května 2011 v 19:36 | Reagovat

[107]: Mííro, ty seš takovéj jednodušší, víď?

109 Jimmyjohn Jimmyjohn | 18. května 2011 v 21:38 | Reagovat

[100]: Jo, komentar na DVD je prilis dlouhy (delka celeho filmu) na to, aby se na to koukal kazdy. Ale zatim neresis prodej DVD, uvaha byla spis, jestli nepridat nejaky bonus primo v kine...

Jinak bude mozne pozastavit distribuci na Slovensku a poslat tam az novou verzi?

110 Mirek Mirek | 18. května 2011 v 21:39 | Reagovat

Jo jo Liderku. Ty taky kouříš péro buzíkům a přijde Ti to úplně normalní?:)

111 Larry David Larry David | 18. května 2011 v 21:53 | Reagovat

[110]: A co ty tady delas?

112 Lider Lider | 19. května 2011 v 2:16 | Reagovat

[110]: Mííro vedu 1:0

113 Warlock Warlock | 19. května 2011 v 3:32 | Reagovat

[107]:
Jsou i jiny veci nez najemny vrazdy. Rad bych ti rek co, pak bys rek "aha tak to chapu"...jinak ten rozhovor byl po ctyrech flaskach vina...

[109]:
Na CMM se urcite uz sahat nemuze, uz jsou kopie, plakaty, vsechny. Zadna "nova verze" nebude bude to fakt uplne jiny film, hodim tomu jiny rozmer, spousta zaberu navic a jine naopak vystrihnu, neco zpomalim, voiceover zrusim misto toho dam vypravece, jina muzika.

Bude to proste NECO UPLNE JINEHO, uplne novy film

114 Kulich Kulich | 19. května 2011 v 12:01 | Reagovat

[113]: Ty hele, Zdendo, při všech těch změnách, aspoň toho Budaře tam necháš, ne? Ta moje by na to pak se mnou asi jinak nešla. ;)

115 Warlock Warlock | 19. května 2011 v 12:46 | Reagovat

[114]:
:)

On je tak na 90% natoceneho materialu takze by to neslo ani kdybych chtel :)

116 Warlock Warlock | 20. května 2011 v 6:07 | Reagovat

Tak jeste komentujte ja z toho docela cerpam, stejne jako z kritik atd.

117 Vesper Vesper | 20. května 2011 v 8:09 | Reagovat

Film se mi líbil, bavila jsem se.
Lidé, kteří vedou "obyčejný" nebo spíš průměrný život (tedy ne můj případ)v něm najdou něco nového. Pohled na život, kdy se nemusí jen chodit do školy, vyučit se a pak pracovat od osmi do čtyř někde ve fabrice. Každý víkend to rychle zapít, nejlíp se hned opít a mít pocit, že si něco fakt užili.
Jenže postavit film na tom - dámy a pánové, uvidíte, co jste ještě neviděli, uslyšíte, co jste ještě neslyšeli, životní příběh..
Lidé tomu nějak nevěří. Viz některé komentáře na ČSFD - marketing se snaží přesvědčit o tom, že skutečně existuje člověk, podle kterého film je.
Jinak myšlenka film předělat a mít z něho film number 2 mi ze začátku přišla jako dost šílená. Není to přiznání porážky? Hele, natočili jsme tak blbej film, že si to musíme zopáknout. Či tak nějak. Anebo - lidi, snažili jste se, ale víte pane Řehořek, není to vono. Že já to vůbec zadával vám.
Pak jsem si ale jako divák řekla - no fajn, aspoň zas bude něco nového, možnost porovnat to. Kdy se to jednomu zas poštěstí?! Anebo další plus - budou tam přece vystřižené scény, takže uvidím víc.

118 Warlock Warlock | 20. května 2011 v 8:25 | Reagovat

[117]:
Priznani ci nepriznani porazky - pro me je rozhodujici pocet divaku v kinech. Pokud ten film da se rict skoro nikdo v republice nevidel (dejme tomu ze dostaneme na 50K tak je to jenom 0.5% obyvatel).

Radeji nez "kultovni film" bych vlastnil film na ktery prislo milion divaku :) Jinak film zrejme povedeny je, vetsine lidi se libi, ale proste neoslovil "masy".

Predelanim nikdo nerika ze se neco nepovedlo, ale ze to nepritahlo masy.

Plus - mozna uz nikdy nebudu mit takovou prilezitost (rozumej - uz nikdy nenatocime film na ktery prislo tak malo divaku, aspon doufam :).

Ja sam se na to tesim, kazdy den si do poznamek davam nove napady a brzo me sem snad poslou komplet vsechny zabery na HD tak uz zacnu koumat co presne s tim.

Jako tahak bych videl:
-vypravecka (snad klapne Bohdalka, ona je pro kazdou srandu)
-hodne nepouzitych zaberu, ze Shanghaje chci pouzit co nejvic a zadne rychle strihy, at lidi vidi jak to tu mame pekne :)
-nejakiun srandu v titulcich - jako treba v Hongkongu hodne pouzivaji nepovedene zabery ja bych tam mohl sestrihat svoji zpoved, pripadne mam jeste dalsi napady pro prdel
-kdyz to sestriham na 2 hodiny tak bych treba v pulce udelal 10 min. pauzu natvrdo do filmu (ja bych jako divak v kine vzdycky uvital pauzu v pulce, protoze skoro vzdycky se musim jit jednou vychcat), v pauze by mohly byt treba vtipne reklamy z celeho sveta

Atd proste napadu mam takhle spousty a kazdy den me napadaji dalsi. Pak to necham prolezet a promixovat v hlave...mozna to bude totalni sracka, totalni propadak, ale proste za ty prachy se pobavim kralovsky - lepsi nez si neco koupit (auto)

119 Lider Lider | 20. května 2011 v 9:07 | Reagovat

Pořád přemýšlím, kde je ten bod, kdy se z "nekasovního trháku" stane "kasovní trhák" (nemyslím počet diváků, ale film samotný). Čím víc o tom přemýšlím, tím víc mi to příjde jako iracionální věc. Něco mezi tím jako když si koupíš los, nebo uděláš web a čekáš jestli jestli někdo začne chodit (to mě příjde jako hraniční příklad něčeho co je z části loterie a z části můžeš ovlivnit). Já tomu "sestřihu" fandím, ale není to v podstatě cesta pro další los?
Paní Bohdalovou si tam neumím představit, jako první se mi vybavilo:"milé děti, za mlhou hustou tak, že by se dala krájet..." ale myslím, že to je dobrý nápad.

120 Warlock Warlock | 20. května 2011 v 9:24 | Reagovat

[119]:
Je to presne tak jak rikas, taky jsem o tom premyslel. V podstate vetsina producentu  se snazi udelat film ktery bude uspesny a vzdycky je to jako "los". Takze si defakto kupuji los ale s velkou slevou :)

Je mozny ze to dopadne jako kdyz pejsek z kocickou varili dort a vsichni se me budou smat, ale ja jsem zvyklej ze se me vsichni smejou nebo kroutej hlavou. Kdyz jsem zacinal s domenama tak lidi okolo taky jenom kroutili hlavou. Dnes tedy nad tim krouti porad ale z uplne jinych duvodu :)

121 vB vB | Web | 20. května 2011 v 10:41 | Reagovat

[118]: Jestli je to míněný vážně, tak to mi nebude stát ani za cestu do kina :( Přestávku ve filmu jsem zažil na Avataru, je to zlo. Pokud chceš mít film pro český masy, tak zajdi za Poledňákovou nebo Vieweghem a nech si napsat scénář, který do kina přitáhne tři generace platících diváků. Bez ohledu na to, co si o tom myslí pár místních ajťáčků co si stejně filmy stahujou.

122 Lider Lider | 20. května 2011 v 10:52 | Reagovat

[121]: Když jdeš do kina na film, tak víš jestli tam bude pauza nebo ne?

123 Vesper Vesper | 20. května 2011 v 10:53 | Reagovat

Tak to mi zas přijde jako originální nápad.
Třeba zajímavá napínavá scéna, šup a reklama a la telenovela. Teda jako parodie.
Ale i jinak dobré reklamy má člověk rád. (Taková ta kofola vánoční anebo čtvrtníčkovo - mohli jsme natočit obyčejnou reklamu ... , ale my jsme řekli ne! )

124 Warlock Warlock | 20. května 2011 v 11:04 | Reagovat

[121]:
Je to vsechno zatim ve stadiu uvah, nicmene co presne ti na tom vadi ? Ta pauza ? Nebo neco jinyho ?

Ja proste mam jen co je natoceny k dispozici + muzu zmenit voiceovery jinak nic pritacet uz nemuzu. Teda asi bych mohl protoze v tu dobu budeme tocit dalsi film, ale uz by se to zase prodrazilo.

Jeste k te pauze - ja kdyz se v pulce filmu nejdu vychcat a pockam do konce tak uz z toho konce nic moc nemam jak se mi chce chcat. Prepokladal jsem ze spousta lidi ma to samy (pije hodne tekutin) ale mozna se myslim...?

[123]:
Jojo taky jedna z uvazovanych moznosti - ze bych dotocil neco se Ctvrtnickem. Ja je treba lam abychom natocili celovecerni Ceskou sodu. Problem je, ze ty jejich fory jsou vetsinou k soucasnym tematum a je tezky vymyslet neco nadcasovyho - treba Bin Laden jako tema trval 10 let a najednou necekany konec...

125 vB vB | Web | 20. května 2011 v 11:23 | Reagovat

[122]: Je to napsané u popisu filmu. Já to nečetl. Ale i kdyby tak nenadělám nic, byla to jediná kopie v EN. Paradoxně CZ dub i 3D verze byly bez pauzy.

126 Warlock Warlock | 20. května 2011 v 11:28 | Reagovat

[125]:
Nevim jak Avatar ale posledni 3D filmy distributor uvedl bud dabovane ve 3D nebo original 2D, ja je nechapu ale ja na dabovany film nepujdu a kdyz je to 3D tak na 2D taky ne. Znam spoustu lidi co uvazuje stejne...

A co je vlastne spatneho na pauze ? Kolikrat espizoda serialu taky konci v tom nejnapinavejsim a to dalsi davaji az za tyden...aspon se lidi tesi...

127 vB vB | Web | 20. května 2011 v 11:33 | Reagovat

[124]: Děj CMM je o hovně a tím, že do hovna budeš šlapat z něj bič neupleteš. Taky jsem nepochopil, pro koho je producers cut určený. Teda kromě těch co viděli CMM a půjdou si to ze zvědavosti porovnat.

128 Lider Lider | 20. května 2011 v 11:39 | Reagovat

[127]: no tak černě bych to neviděl. Tam je podle mě taky dost velká šance, že ten "střih" dostane sám od sebe nějaký "marketingový bonus" a třeba to část (nových) lidí zaujme

129 Vesper Vesper | 20. května 2011 v 11:42 | Reagovat

[127]:
Nějak si nepamatuju, jestli jsi psal, že jsi vůbec film viděl.

130 vB vB | Web | 20. května 2011 v 11:58 | Reagovat

[129]: Tak vzpomínej!

131 Warlock Warlock | 20. května 2011 v 12:06 | Reagovat

[127]:
Producers cut je predevsim urceny pro moji zabavu :) A samozrejme udelam test-screeningy pred tim nez to vubec udelam do kin zda to vubec ma cenu dat do kin.

Respektive budu mit permanentni feedback lidi od filmu protoze se to dela na Barrandove a neco me rika ze lidi co pujdou okolo a budou o tom vedet se zastavi na toho "exota" podivat.

Pokud to bude vypadat jako sracka tak to proste do kin nedam a da se to treba jako bonus DVD k blu-ray nebo neco nebo to dam na youtube nebo na ulozto. To je proste vyhoda penez ze si clovek muze delat CO HO BAVI.

132 Kulich Kulich | 20. května 2011 v 12:08 | Reagovat

Jak bylo psáno v nějakém postu, podle mě se rozhodně nejedná o jakýkoli náznak nějaké porážky. Prostě se natočil jeden film, ČMM. Ten je hotový a bude dál žít svým životem.

A pak se prostě v kinech objeví další nový film. Stejný materiál, ale žánrově jiná kategorie.

Připadá mi zábavný, že zatímco průměrný český producent musí schrastit 30+ mio na film a pak čeká, jak to celé dopadne, pan Zdeněk "natočí" svůj nový film za milion. :)

Jen by mě zajímalo, jestli na tom, svým způsobem netradičním, přístupu (vytvořit nový film ze stejného materiálu), budeš chtít postavit i kampaň k filmu nebo zda to chceš od ČMM naprosto oddělit?

To spojení by asi nebylo úplně ideální. Působí to na mě, jako by si pak ten nový film furt s sebou táhnul nějaké "stigma" ČMM. Aby to nezpůsobilo v rozhodování diváka vzorec, že ČMM neviděl, tak na tohle taky nepůjde. Jsou to možná jen fikce, jen přemýšlím nahlas.

Každopádně je to zase dost zajímavý počin na to, než to jen přejít, takže by to asi chtělo nějaký rozumný kompromis.

Mimochodem jsem si díky této debatě vzpomněl na film Woodyho Allena Melinda&Melinda, kdy skupina lidí v kavárně po vyslechnutí jednoho příběhu ženy Melindy rozvíjí debatu, zda se vlastně každý životní příběh nedá vyprávět jednou jako komedie nebo jako drama - prostě podle toho, jaký má pohled na svět člověk, který příběh vypráví. A protože mezi nimi sedí dva autoři, jeden autor divadelních dramatů a druhý autor humorných povídek, oba začnou vyprávět onen příběh Melindy tak, jak by ho vyprávěli právě oni.

Takže jeden příběh, půlka filmu jako drama, půlka jako komedie. :)

Jestli tomu dobře rozumím, v případě ČMM to budeme mít podobně, jen budeme mít na každou půlku jeden film. :)

133 Warlock Warlock | 20. května 2011 v 12:09 | Reagovat

Aha ted jsem si vsiml ze je to zase uzivatel vB s tim zadna poradna diskuze neni, to je takova "negativka"  a taky trochu "brouk pytlik" (vsude byl, vsechno vi).

134 Warlock Warlock | 20. května 2011 v 12:13 | Reagovat

[132]:
Kampan se delat nebude, kdyztak neco bartrem - nejaky billboard, neco online. Udelam malou premieru bez humbuku, pozvu novinare, oni o tom snad nepisou vzdyt je to neco co v CR jeste nikdo neudelal pokud vim...

Nijak ze to  ze je to prestrihany fiolm zatajovat nebude (aby lidi nemohli rvat o podvodu) ale urcite se to ani nebude nijak vypichovat. Defakto znacka "Czech made *" je pro film odvarena...

Jinak se me libi tvoje mysleni, mas dobry napady.

135 vB vB | Web | 20. května 2011 v 12:16 | Reagovat

[133]: Chodím do kina a na CMM jsem byl také, by jeden řekl, že to účast v diskusi stačí. Ale asi jsem měl přidat ještě trochu řitního alpinismu :))

136 Warlock Warlock | 20. května 2011 v 12:23 | Reagovat

[135]:
Ne ale ty jses proste tady vzdycky negativni a vsechno vis nejlip. Na ritni alpinismus ti sere pes. Ale proste "Tohle je na hovno", "tohle je blby", "tohle smrdi", "tohle bych udelal lip" - to uz me nebavi komentovat.

137 vB vB | Web | 20. května 2011 v 13:20 | Reagovat

[136]: Chápu, že nenosím růžový brejle, ale proč mi předkládáš něco, co jsem nepsal? Sám to nemáš rád pokud jsem si všiml. Po shlédhnutí je CMM jen předražený videoklip s nejasnou cílovkou. Z tvýho spamování všech diskusí jsem nepochopil o co ti vlastně jde. Jednou lituješ, že na něj nechodí lidi, podruhý že to nevadí, nebylo to cílem. Tak jak to tedy je? Chceš být v zisku? Tak zaprodukuj film od Viewegha a Poledňákové a budeš se moct plácat do prsou, jak jsi dobrý producent a ještě ti to zamázne díru po CMM. To už jsem tu ale psal, nerad se opakuju. Zkrátka nevidím smysl vytloukat klín klínem. Ale je to tvůj klín :))

138 Warlock Warlock | 20. května 2011 v 13:30 | Reagovat

[137]:
"Z tvýho spamování všech diskusí" - to je presne tvuj styl - nesmysl predlozit jako fakt. Jediny kde diskutuju je tady, na idnes pokud se pise o filmu a jeste jsem diskutoval na centru u kritiky E. Filly. Nic jineho si uz nepamatuju - opravdu tohle nazyvat "Spamovani VSECH diskuzi" je znacne slabomyslne...

Chapes ze film za mega uz nikdy nenatocim ? Evidentne nechapes. Ja si proste za 1/6 ceny noveho Lamba sestriham film, zda to vydela nebo ne uz je druhorade, je to takovy drahy los s velkou slevou. To ty taky proste nechapes.

Novy film se vzdycky bude pohybovat od 20 do 0-ti mega, nektery i vic. Viewegh neni tutovka, nic neni tutovka. To taky nechapes. Nic nechapes, akorat podsouvas nesmysly, navrhujes kokotiny a myslis si jak ty kokotiny nejsou genialni. Normalnimu cloveku je jasne, ze kdyby existoval recept na tutovku, tak se zadne propadaky nekonaji.

139 vB vB | Web | 20. května 2011 v 13:39 | Reagovat

Máš pravdu, nechápu. Stačí mi, že to chápeš ty :)) GL & EOF

140 Lider Lider | 20. května 2011 v 13:44 | Reagovat

No to "dogma" s Vieweghem a Pol. jsem jako nesmysl nechtěl nejdříve ani komentovat, abych pravdu řekl, myslel jsem si, že po Vieweghovi ty knihy přepisuje do scenaře někdo jiny, náhodou jsem koukl na Roman pro ženy na wiki a on to fakt psal scenař W.. Co tim chci říct, neznám nikoho,kdo by chodil na film podle toho kdo napíše scénař, konstrukce Wiew. scenař=aut. pecka je taky nesmysl.

Ten nový "střih" už stojí prostě za to jen z toho důvodu, že tě to napadlo (jako že by bylo hrozné nosit v hlavě tu myšlenku na to, že si to nerealizoval) a pak i z toho, že to je nevšední věc min. v cz poměrech.

141 Warlock Warlock | 20. května 2011 v 14:07 | Reagovat

[139]:
Tak doufam ze ted budes zase par dni drzet hubu jako na zacatku tyhle diskuze, takova pozice ty svedci nejlip ty Pobyte se slevou...

142 vB vB | Web | 20. května 2011 v 14:24 | Reagovat

[141]: Neboj, budu. Tady už od začátku stejně není o čem diskutovat. Reklamu mi dělat nemusíš, ten web se dokáže uživit i bez toho :)) Hezký víkend!

143 VasilKvasil VasilKvasil | 20. května 2011 v 14:25 | Reagovat

me ten napad s predelavku neprijde dvakrat stastnej, ale pokud te to laka proc ne

podle me je velky problem v propagaci filmu, ja nevim co je spatne ale kdyz se bavim s lidma co nejsou jakoby od fochu-ajtaci, tak nikdo ani nevi ze ten film je v kinech, docela me to i zaskocilo neni si o tom s kym pokecat, vubec netusi ze neco takovy se ted hraje takze docela masakr

jo a prestavka v kine je nejvetsi vopruz, kdyz je dobrej dej tak to utece ze na naky chcani clovek ani nepomysli, ale jestli si kupejes mega menu - litr koly popcorn a vyzahnes to behem zacatku chapu ze mas o polocase mechyr k prasknuti :o)

144 Warlock Warlock | 20. května 2011 v 14:36 | Reagovat

[143]:
Ta propagace me se taky nelibila, billboard spatnej, na plakatu neni poznat co to je. Nazev filmu se taky neukazal jako nejstastnejsi atd.

Ale jinak propagace bylo dost, jediny co chybelo byla TV. A to jsem jeste ja iniciativne pridaval Radio spoty, rozhovory (Mr. Budar se ani neobtezoval nam s kampani pomoct), fotografovani, nejaky bulvar. A dost online reklamy i iterakce.

Milan Steindler je super chlap, nechal se nafotit a vedel ze to je do Blesku kde ho kdysi neprijemne propirali, ale presto to pro nas udelal. Holky Danosovy taky, Veronika taky. Ale Mr. Budar si proste mysli ze to je pod jeho uroven asi...

Ale s tim uz se stejne nic neda delat - treba ten novy Vejdelkuv film se jeste tocil a v kinech uz byly teasery. A ten teaser je dobrej (u toho kulecniku).

A kdyz jsem v rozhovorech jen zminil nas druhy film o cem bude, tak me PR manazerka zprcala ze at ji to nekazim...coz me prijde absurdni chtit drzet film v tajnosti, nejsme Spielberg...

Ad chcani:
Ja proste nesnasim pocit ze se me chce chcat, colu kdybych si koupil v kine tak potrebuju jit chcat tak trikrat. Naopak kdyz vim ze chci do kina tak uz treba se snazim 2 hodiny predtim nic nepit.

145 vasilkvasil vasilkvasil | 20. května 2011 v 14:55 | Reagovat

[144]: ty wole to je pak problem s prostatou se zeptej vasuta jak to resi :)

nazev je hroznej (genialne vyjadruje pointu) ale pro vetsinu lidi nic nerikajici a hlavne blbe zapamatovatelnej, plakat je divnej protoze na prvni pohled nevim jestli je to pozvanka na koncert, festival ci kino ale tak kdyz uz to vis tak na podzim to vyladis

a jeste jedna poznamka to co pises ze propagace bylo dost, no bylo ji asi hodne ale vubec neoslovila asi bych se vic nez na propagaci ze je to o tobe zameril na to ze je to cesky film, jako skvela komedie s budarem v hlavni roli, nebo budar v zivotni roli atd protoze to zahral vyborne, a ze se pak vysral na reklamu to chtelo asi osetrit ve smlouve pred natacenim ne?

- bohdalku neee to uz radsi gotta :)

146 Warlock Warlock | 20. května 2011 v 15:12 | Reagovat

[145]:
To me nenapadlo, ale azse uz se dostavam do veku kdy to neni az tak nemozny :)

PR jsem nedelal ja, vsechny moje namitky byly ignorovany s tim ze tomu nerozumim. Taky nejde vsechno kontrolovat, zvlast kdyz tomu moc nerozumim. Ale proste kdyz je najata udajne jedna z nejlepsich PR-istek v CR tak clovek prepoklada ze to dela nejip jak dovede.

Na druhou stranu - kdyz si vezmu kolik dava do reklamy komercni sfera nebo politicke strany, tak my kdyz mame budget na reklamu par mega tak to je jako plivnuti...

Ta Bohdalka - jednak by mohla pritahnout lidi do kina a ona je fakt skvela, okouzlujici kdyz se s ni clovek bavi osobne. A navic by to byl dobrej ulet si myslim. Puvodne jsem chtel bejt vypravec ja, ale pokud to chci delat co mozna nejvic odlisne tak to musi byt zena. Jeste jsem navrhoval Atkou Janouskovou (vcelka Maja) ale to byl moc velky ulet i pro Jurtina :)

147 ggggmeisznejuspesnejsi ggggmeisznejuspesnejsi | 20. května 2011 v 22:20 | Reagovat

seš totální blázen ohledně nové verze, ale i tak chci lístky na premiéru nového cutu! teda lístek (foreveralone), oficiální pozvánku na meisy@hotmail.cz, díky!

148 Warlock Warlock | 21. května 2011 v 3:54 | Reagovat

[147]:
To nebude mit premieru, jen malou novinarskou projekci a nasledne treba diskuzi.

149 gggggg gggggg | 21. května 2011 v 7:31 | Reagovat

pffffffffffff

150 Vesper Vesper | 21. května 2011 v 8:08 | Reagovat

[124]: b)
Čtvrtníček je fakt dobrý.
Třeba téma Bin Ladin je pořád in, tím, že trvalo až těch deset let, udělalo nějaký zářez do dějin a je možné, že i naše děti jednou budou vědět o čem pak vtip je. Horší to je s osobnostma politiky. Budem rádi, když se děcka naučí, že Klaus byl až po Havlovi a na premiéry a spol už vtipy dělat nejde. Takový Miloš B Zeman je už  pasé.

151 fandor fandor | 24. května 2011 v 21:55 | Reagovat

[116]: Mne se film libil, kamera svetova, muzika svetova, libil se mi hodne i Budar, problem bych videl v slovy Mirky Spacilove "chybejici dejove lince", coz je asi problem scenaristu. Nevim jestli je to technicky/umelecky mozne, ale kdyby se to poskladalo trochu do pribehu, bylo by to genialni.

152 Warlock Warlock | 25. května 2011 v 3:36 | Reagovat

[151]:
To same jsem kritizoval od zacatku tvorby.
Myslim ze jinym strihem a s vypravecem tomu pribeh dokazu dat ve svem strihu

153 RovnejKrivak RovnejKrivak | 25. května 2011 v 11:55 | Reagovat

tak jsem konecne ten film taky videl a musim rict ze na komedii to byla nuda - chybi tomu zabavny text, dialogy atd, jsou tam vtipny scenky ale nejsou tam srandovni hlasky kecy, takze prubeh filmu je  zabava - nuda - zabava - nuda - nuda - zabava atd desne to kolisa, obdivuji ty co na tom byli vickrat  a u toho nemusi byt pauza na zachod to si odskocim kdy potrebuji a nic mi neutece

ALE je tam jedno moudro - fakt dobra veta , ta mi dala vic nez celej film

154 Warlock Warlock | 25. května 2011 v 13:27 | Reagovat

[Smazaný komentář]
Tak nenapinej - JAKA veta ?

155 RovnejKrivak RovnejKrivak | 25. května 2011 v 18:51 | Reagovat

[154]: Musel jsem si to odsedet, dva roky. a pak tam popisujes co vse za ty dva roky padlo :o), je v tom sakra pravda ze nic neni zadarmo a ted mi neber iluzi ze to tak nebylo

156 gggg gggg | Web | 25. května 2011 v 23:17 | Reagovat

dal bych si ještě pozor na dotažení všeho do konce a nenechávání skrytých významů, bylo toho hodně - třeba :(byla zavedena kamerunská tld a to je jen krůček od .com): - 90% lidí sedí s otevřenou pusou a nechápe, to samé když se tam mluví o cukru, tak tě má 99% lidí za diabetika

157 Warlock Warlock | 26. května 2011 v 5:15 | Reagovat

[154]:
Bylo to dyl jak dva roky - 2004 az 2008

[156]:
To jeste v puvodnim scenari bylo ".kam" takovych veci jsem tam musel opravovat hodne. Jinak .cm jsem nikdy nedelal to jsem jim rekl jenom jako priklad na cem vydelavali jini. A jim se to asi libilo tolik ze to tam dali. Mam dojem ze tam rika ale "dot CE EM".

S tim cukrem jsem to taky nepochopil - scenaristi.

Ja jsem to hodne probiral, v podstate scenaristi maji pocit ze spousta veci se muze nechat na interpretaci divaka. Ja s tim nesouhlasim, divakovi musi byt vse vysvetleno a maximalne zaver muze byt na interpretaci ale musi byt silny.

Kazdopadne toto vse ja chci resit v tom svem cutu s tim ze to dotahne vypravec.

158 Xander Xander | 26. května 2011 v 7:30 | Reagovat

[157]: ahoj nechces si zalozit vlastni blog? stejne jsi na tom netu porad tak by jsi obcas mohl pustit nakej drobek

v tom filmu vyrabite v chine cesky sklo aby jste usetrili za dovoz za clo a taky je v chine levna pracovni sila, a kdyz zdrahas tak v tom kontejneru chcijes na to sklo takze jste ho i vyvazeli do jinych zemi nebo to byla blbost?

vidim ze ten novej cut myslis vazne - hustej napad - doufam ze ho pak das i na dvd

159 Warlock Warlock | 26. května 2011 v 9:45 | Reagovat

[158]:
Blog nechci, dalsi "povinnost" - proste by me to lezelo v hlave "musim neco napsat".

Sklo je vymysl scenaristu, Wang skutecne existoval ale hlavne jsme skupovali pozemky a z Wanga je dnes diky tomu milardar (ja teoreticky mam 5% v jeho firmach ale prakticky nic, to neresim, byl jsem opradvu pro nej jen bilej ksicht, on zarizoval vsechno sam).

Urcite novej cut pujde na DVD, projde cely kolecko - kina, pay per view, Bluray + DVD, HBO, komercni televize. Samozrejme za predpokladu ze to budou chtit - je mozny ze to kina chtit nbudou, televize taky ne...uvidi se.

160 Jimmyjohn Jimmyjohn | 27. května 2011 v 4:19 | Reagovat

[94]: To nevim jestli tam nebyla negativni prave ta scena s dcerou a informace, ze ho nikdy nenavstivila. I kdyz ho pry navstivila rok po uvedeni filmu, takze k necemu ten film byl dobry. "In the spring of 2002 she finally paid him a visit and said she was sorry for not coming sooner."

161 Jimmyjohn Jimmyjohn | 27. května 2011 v 4:22 | Reagovat

[98]: Tedy vlastne na 98 jsem reagoval.

162 Vesper Vesper | 29. května 2011 v 7:12 | Reagovat

http://www.knihcentrum.cz/czech-made-man/d-103323/?gclid=CLvyjOuwjKkCFVOMzAod3lG7iA

Jsem ani nevěděla, že je i kniha Czech Made Man.

163 Berlin Berlin | 29. května 2011 v 8:59 | Reagovat

Ta kniha je přepis scénáře, jako byly třeba Vratne lahve?

164 Vesper Vesper | 29. května 2011 v 11:17 | Reagovat

http://www.xyz-knihy.cz/czech-made-man.html

Wow, tak tady je i ukázka z knihy.

165 Warlock Warlock | 29. května 2011 v 16:00 | Reagovat

Nene ta kniha vznikala spolu s prvni verzi scenare. Nebo scenar vznikal s ni. Nvic tam jsou nejaky fotky, nejaky perlicky, nejakej rozhovor. Za 169 to sice neni drahy ale rekl bych ze je to na hrane zda to ma cenu koupit.

166 Berlin Berlin | 29. května 2011 v 16:16 | Reagovat

No mně to přišlo spíš levné ve srovnání s jinýma knihama

167 Ремонт холодильников lkeefe Ремонт холодильников lkeefe | E-mail | Web | 9. května 2017 v 15:12 | Reagovat

Can you give me a lift to the bank? He gave her a ride in his new Porsche.
An investment banking firm focused on providing strategic advice and transaction services to owners of middle-market companies.

168 Rrepair lkeefe Rrepair lkeefe | E-mail | Web | 29. května 2017 v 0:22 | Reagovat

He often tries to pick a fight with me.

169 Mossi N lkeefe Mossi N lkeefe | E-mail | Web | 18. června 2017 v 13:45 | Reagovat

He’s cautious and always on guard.

170 Took F lkeefe Took F lkeefe | E-mail | Web | 15. července 2017 v 12:29 | Reagovat

The police didn’t find the thief. He got away with his crime.

171 Took F lkeefe Took F lkeefe | E-mail | Web | 15. července 2017 v 18:41 | Reagovat

He laid his life on the line to fulfill this task, but nobody appreciated his efforts.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama